اسرائیل می خواهد با نسل کشی خود را نجات دهد

  • شناسه خبر: 207701
اسرائیل می خواهد با نسل کشی خود را نجات دهد

امام جمعه رفسنجان گفت: اسرائیل می خواهد با نسل کشی خودش را نجات بدهد ولی نمی دانند اگر یک کودک غزه ای هم بماند این کودک نجات یابد بزرگتر می شود و طومار اسرائیل را از بین خواهد برد.

خانه » آخرین اخبار » اسرائیل می خواهد با نسل کشی خود را نجات دهد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی و با اشاره به ۲۴ مهرماه روز پیوند اولیا و مربیان، اظهار کرد: یکی از میراث های ارزشمند انسان و مصادیق صدقه جاری فرزندان هستند.

وی افزود: باید بین پدران و مادران و مربیان آموزش و پرورش پیوند و همراهی باشد تا فرزندان درست تربیت شوند در خانه بیشترین تاثیرگذاری را مادر بر روی فرزندان برعهده دارد.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزشی، گفت:  ورزش یکی از راه های سلامت جسم است که باید به آن توجه شود، ورزش در جامعه دچار افراط و تفریط شده است و عده ای هم ورزش را ارزش می دانند در صورتیکه ورزش یک ضرورت زندگی است.

وی بیان کرد: در هزینه کرد ورزش عدالت رعایت شود ورزش های باشگاهی هم برای عامه مردم راه اندازی شود.

عسکری با اشاره به وقایع اخیر رژیم اسرائیل علیه مردم غزه، خاطرنشان کرد: حماس در یک عملیات آفندی بر علیه اسرائیل حمله کردند و عملیات موفق داشتند شاید این سوال در ذهن برخی شکل گیرد کشتن مردم زنان و کودکان کجایش موفقیت آمیز است؟ چهاررکن اساسی حکومت صهیونیستی توسط حمله حماس منهدم شد اینکه حمله آفندی بدون ردپایی از کشورهای دیگر بر علیه اسرائیل صورت گرفت، گنبد آهنین اسرائیل توسط حماس مختل و وسایل و امکانات امنیتی ناکارآمد شد اینها از موفقیت های حماس است.

وی افزود: حماس بیش از هزار نیروی رزمنده وارد اراضی اشغال کردند و ۹ تا ۲۲ آبادی توسط حماس تصرف کردند اما اسرائیل تا نزدیک تل آویو خبر دار نشدند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: آنچه که نیروهای فلسطین در عملیات طراحی کرده بودند همان روز به آن رسیدند. وقتی نیروهای غزه به موفقیت رسیدند، آمریکائی ها، انگلیس ها آمدند و این نشان دهنده این بود که اسرائیل توان دفاع از کشور خود را ندارد.

وی تاکید کرد: کشورهای ادعای حقوق بشر و کسانی که در مجامع حقوق بشر بر ایران ایراد می گرفتند بدتر از آنها صهیونیستی ایرانی حتی نتوانستند بفهمند که چه بلایی بر سر اسرائیل آمده است که ملت فلسطین بعد از ۷۵ سال به اسرائیل حمله کرده است.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: قدرت های استعمارگر به این اعتراف کردند که حتی جرات حمله زمینی ندارند بهانه آورند که به خاطر مسائل جوی عملیات انجام نمی شود نقشه بعدی هجرت اجباری بود.

وی ادامه داد: نقشه سوم اسرائیل بمباران های کور برای ایجاد رعب و وحشت بود، نقشه چهارم تحریم های همه جانبه بود ولی مشاهده کردند مردم از سراسر دنیا حتی آمریکا و یهودی های آزاد اندیش در سراسر دنیا علیه شان به میدان آمدند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: اسرائیل فهمید که غزه فقط مردم غره روی زمین نیست بلکه غزه مقاوم تری در زیر زمین هم وجود دارد.

وی یادآور شد: آنها می خواهند با نسل کشی خودشان را نجات بدهند این مطلب ریشه در قرآن دارد. ولی نمی دانند اگر یک کودک غزه ای هم بماند این کودک نجات یابد بزرگتر می شود طومار اسرائیل را از بین خواهد برد.

عسکری گفت: اسرائیلی ها بدانند اگر همه مردم و زنان و کودکان را بکشند اگر یک کودک بماند همان یک کودک دمار از روزگارتان درمی آورد چراکه خداوند در قرآن وعده پیروزی مسلمین بر کفار را داده است.

 

خطیب نماز جمعه رفسنجان عنوان کرد: ایران آن چه را که میسر بود از قبل و بعد انجام داده و انجام خواهد داد. به برکت شهید سلیمانی فلسطینی ها از سنگ به امکانات نظامی رسیده اند، امروز فلسطین و مردم غزه و جبهه مقاومت دیگر نیازی به ایران ندارند چراکه خودشان تمامی ابزارهای ساخت امکانات نظامی را در اختیار دارند.

وی افزود: ایران بیمارستان صحرایی  و امکانات درمانی برای درمان مردم فلسطین آماده اعزام دارد، پزشکان متعهد و داوطلبانه آماده رفتن به عزه هستند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به جمع آوری کمک به مردم غزه و نیازمندان در هفته گذشته بر ضرورت کمک به مردم غزه تاکید کرد.

وی به انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: به رسانه ها توصیه می شود تقوی رسانه ای را رعایت کنند و مردم به شایعات و تخریب ها اعتنایی کنند.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان