درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات

  • شناسه خبر: 207626
درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات

سومین دوره مسابقات بین المللی مخترعان و مبتکران ویژه اعضای INV، در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ آگوست ۲۰۲۳ برابر با ۲۹ لغایت ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد

خانه » علم و فن آوری » درخشش مخترعین رفسنجان و انار در مسابقات بین المللی اختراعات

به گزارش خانه خشتی؛  در این دوره از رقابت ها ۸۳۰ اختراع از ۳۶ کشور جهان شامل کانادا، استرالیا، اندونزی، مراکش، ایران، قطر، بحرین، لبنان، لهستان، روسیه، هنگ کنگ، برزیل، مالزی، امارات متحده عربی، چین و ….. حضور داشتند.

اختراعات و نوآوری ها در ۱۳ کلاس مختلف از جمله علوم کامپیوتر، ماشین آلات، مهندسی عمران، حفاظت از محیط زیست، کشاورزی و غیره دسته بندی شده است.

فدراسیون جهانی مخترعان یکی از سازمان های پیشرو در حوزه اختراع و نوآوری در جهان است که یکی از مهمترین اهداف اصلی آن بستر سازی و قدردانی از جامعه مخترعان و نوآوران بوده است.

معیارهای اعضای هیئت داوران در نظر گرفتن جنبه های مختلف و مهم هر اختراع و نوآوری نظیر بررسی میزان تقاضای عمومی، اقتصادی و به مقرون به صرفه بودن، دوست دار محیط زیست بودن و غیره بود.

در این دوره از رقابت ها سیمین محسنی، احمد صادقی، مهرناز صادقی، وحیده رحیمی مهر و مهدیه بهزادی مدال طلا، مریم جهانبخشیان، علیرضا رزانی، دانیال ابولی زاده و  زهره توکلی مدل نقره و زهرا حسن زاده مدال برنز را از آن خود کردند.

مراسم تجلیل با حضور فاطمه صادقی، مربی و مدرس دوره اختراعات، جمعی از مخترعین، جمعی از اعضای فدراسیون بین المللی مخترعین و مدال آوران شهرستان انار و رفسنجان برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان