صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان

  • شناسه خبر: 207480
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان برگزار شد.

خانه » اسلاید شو » صبحگاه مشترک نیروهای مسلح رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ صبح امروز آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان به میزبانی فرماندهی انتظامی رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با حضور اعضا شورای تأمین و جمعی از مسئولان ادارات در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد.

فرماندار رفسنجان در این مراسم گفت: نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از دل مردم و برای مردم است و بعد از انقلاب همواره سمبل دلاوری، شجاعت و ایثارگری بوده که درامتداد هشت سال دوران دفاع مقدس همچنان جان بر کف برای کشور تلاش می کنند تاذره ای از خاک میهن به دست اهریمنان نیفتد.
رضایی فرصت را مغتنم شمرد و از زحمات سبزپوشان غیور که که باعث ارتقای امنیت داخلی شده اند تشکر کرد و افزود: با همراهی و همدلی نیروهای انتظامی با ناحیه مقاومت بسیج مسایل شهرستان در سال گذشته که مهمترین آن‌ اغتشاشات به وجود آمده بود مدیریت شد.
وی کاهش سرقت های خشن و سرقت سیم های برق که سال قبل  را مرهون تلاش های این سبزپوشان دانست و بیان کرد: ایجاد نظم و امنیت در مراسم های سال گذشته مانند بازی های فوتبال، ایام ماه محرم و صفر و غیره با حضور پررنگ نیروی انتظامی انجام می شد که جای تقدیر دارد.
وی به معضلات وجود کارگاه های ضایعاتی به میزان ۱۵۰ مورد و معتادان متجاهر در سطح شهرستان اشاره کرد که باید ساماندهی شوند و در این ساماندهی نیاز به کمپ ماده ۱۶ داریم.
رضایی از ورود دادگستری جهت تدابیر لازم برای ساماندهی کارگاه های ضایعاتی قدردانی کرد و گفت: یکی از دیگرمعضلات شهرستان هم نبود پیست موتورسواری سنگین است که باید جایگاهی برای تخلیه هیجانات قشر جوان مهیا شود.

عکس از: رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان