بانک مرکزی تعهد ارزی صادرات پسته را حذف کند/ ضرورت هم افزایی همه جریان های سیاسی  

  • شناسه خبر: 207475
بانک مرکزی تعهد ارزی صادرات پسته را حذف کند/ ضرورت هم افزایی همه جریان های سیاسی  

امام جمعه رفسنجان گفت: از بانک مرکزی درخواست داریم تعهد ارزی از صادرات محصولات کشاورزی از جمله پسته برداشته شود.

خانه » آخرین اخبار » بانک مرکزی تعهد ارزی صادرات پسته را حذف کند/ ضرورت هم افزایی همه جریان های سیاسی  

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین، اظهار کرد: دشمن اتحاد کشورهای اسلامی، آمریکا، اسرائیل و قدرت های استکباری هستند که می خواهند بین کشورهای اسلامی تفرقه و دشمنی ایجاد کنند و به دنبال چپاول اموال آنها هستند.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر اینکه اگر کشورهای اسلامی با هم متحد باشند دشمن نمی تواند به این کشورها تعرض نماید، گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری اگر کشورهای حاشیه خلیج فارس در مسائل سیاسی خط مشی اتخاذ نمایند قدرت های زورگو نه می توانند و نه جرات می کنند در مسائل داخلی کشورهایشان مداخله نمایند و منابع کشورهای اسلامی را به غارت ببرند و تفرقه ایجاد نمایند.

وی بیان کرد: اگر در داخل کشور همه جریان های سیاسی و سلایق مختلف اعم از مردم و مسئولین خط مشی کلی در مسائل سیاسی اتخاذ نمایند و همه به فکر منافع ایران و ملت و خواهان اقتدار ایران اسلامی باشند؛ آیا دشمنان در داخل و خارج می توانند یا جرات می کنند در کشور اغتشاش و مفسده ایجاد نمایند؟

عسکری تصریح کرد: اگر همه دنبال حل مشکلات مردم باشند و اگر جایی اغتشاش یا فتنه ای باشد جرات بروز ندارد همانطور که بین نیروهای سپاه، بسیج، انتظامی و ارتش و اطلاعات هم افزایی وجود دارد و در کنار هم هستند و باعث شاهد رشد و بالندگی در کشور هستند جریان های سیاسی نیز باید اینگونه باشند.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: همه با هم در کنار هم برای خدمت به مردم و برای ایران اسلامی هم افزایی داشته باشیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای انتظامی، گفت: امنیت سرلوحه همه فعالیت های کشور و سرمایه ای است که به راحتی به دست نمی آید. برای امنیت خیلی از فرزندان این امت جان در طبق اخلاص گذاشتند. اگر در جامعه ای امنیت نباشد مردم از داشته های خودشان نمی توانند استفاده نماید و مردم به خواسته هایشان نمی رسند.

عسکری با تبریک به ریاست دانشگاه ولیعصر (عج) و کسب رتبه دو دانشجو دختر در المپیاد علمی کشور، خاطرنشان کرد: شرکت فناور این دانشگاه به عنوان نمونه برتر صنعتی استان انتخاب شده است و اینها از دستاوردهای انقلاب است.

وی با اشاره به هفته وقف و با تاکید بر اینکه یکی از مصادیق بارز صدقه جاری وقف است، گفت: از بانک مرکزی درخواست داریم تعهد ارزی از صادرات محصولات کشاورزی از جمله پسته برداشته شود. در ایران بیش از ۲۳ میلیون نفر از طریق محصولات کشاورزی ارتزاق می کنند و ۵ میلیون نفرشان از محصول پسته و قریب به ۲۰۰ هزار نفر در رفسنجان هستند؛ لذا باید مصوبه ارزی برداشته شود تا باعث رونق پسته شود.

عسکری در ادامه از اقدام فرهنگی استاندار در خصوص نیاوردن تاج و دسته گل و پرچم و نوشته و… در مراسم ختم پدر بزرگوارشان، تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
حجت لاسلام عسکری خطیب جمعه رفسنجان خطبه های نمازجمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان