علاقمند بودم برای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتخار کسب کنم

  • شناسه خبر: 207472
علاقمند بودم برای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتخار کسب کنم

دانشجوی برتر المپیاد علمی کشوری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان گفت: علاقمند بودم برای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتخار کسب کنم تا نام این دانشگاه در بین دانشگاه‌های سطح اول کشور بدرخشد.

خانه » اسلاید شو » علاقمند بودم برای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان افتخار کسب کنم

به گزارش خانه خشتی؛ زهرا عبدلی دانشجوی برتر المپیاد علمی دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با لطف و عنایت پروردگار و در سایه حضرت ولی‌عصر (عج) در مرحله نهایی بیست‌و‌هشتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته شیمی موفق به کسب رتبه برتر شدم.
وی افزود: المپیاد غیر متمرکز علمی دانشجویی در دو مرحله منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌گردد که دانشکده با معیارهای مدنظر خود اسامی دانشجویان برتر را به دفتر استعدادهای درخشان اعلام می‌کند، با توجه به دانشگاه محل تحصیل دانشجویان در یکی از قطب‌های دهگانه کشور به رقابت می‌پردازند و منطقه‌ای که دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان در آن رقابت می‌کنند منطقه ۸ است که شامل دانشگاه‌های استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان می شود.
ًعبدلی ادامه داد: برای هر یک از مفاد امتحانی یک دفترچه شامل سوالات تشریحی در اختیار دانشجو قرار می‌گیرد که منتخبین مرحله اول، در آزمون تشریحی مرحله کشوری به رقابت می‌پردازند و برای کسب اطلاع از شرایط و امتیازات مربوط به این آزمون می‌توان به سایت دانشگاه قسمت استعدادهای درخشان مراجعه کرد.
وی با اشاره به منابع مورد استفاده اش در این آزمون گفت: از ابتدای شروع تحصیل در دانشگاه به طور مرتب پیگیر المپیاد بودم و از همان زمان شروع به مطالعه و در سال سوم در این آزمون شرکت کردم. زمانی که دروس را مطالعه می‌کردم سعی من بر این بود که مطالب را به نحوی یاد بگیرم که بتوانم به سوالات فراتر از درس مطرح شده در کلاس پاسخ دهم زیرا از حل سوالات نبوغ آمیز لذت زیادی می‌برم.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان از امکانات تحصیلی و رفاهی خوبی برخوردارند گفت: بنابراین می‌توانند با هوش و استعداد، همراه با سعی و تلاش در سطح کشوری با دانشجویان دانشگاه‌های دیگر به رقابت بپردازند.
عبدلی هدف از شرکت در این المپیاد را اینگونه بیان کرد: علاقمند بودم برای دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان افتخار کسب کنم تا نام این دانشگاه در بین دانشگاه‌های سطح اول کشور بدرخشد و همچنین دانسته‌های علمی خودم را در سطح کشور محک بزنم.
وی در پایان ضمن تشکر از خانواده‌ خود، اساتید گروه شیمی عنوان داشت: از دکتر رنجبرکریمی ریاست دانشگاه و دکتر ثابت معاون آموزشی دانشگاه که با وجود مشغله و مسئولیت فراوان همیشه پاسخگوی سوالات بنده بودند، تشکر و قدردانی می کنم و از همراهی و پیگیری های خانم دکتر محمدی مسئول استعدادهای درخشان دانشگاه هم سپاسگزارم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان