اصرار عجیب برای افتتاح زودهنگام ورزشگاه مس/ احتمال تخریب میراث بزرگ رفسنجان!

  • شناسه خبر: 207392
اصرار عجیب برای افتتاح زودهنگام ورزشگاه مس/ احتمال تخریب میراث بزرگ رفسنجان!

با وجود ادعاهای برخی مسئولان استانی ورزشگاه جدید شهر رفسنجان آماده میزبانی از مسابقه لیگ برتری نیست.

خانه » ورزشی » اصرار عجیب برای افتتاح زودهنگام ورزشگاه مس/ احتمال تخریب میراث بزرگ رفسنجان!

به گزارش خانه خشتی؛ با حذف زودهنگام تیم فوتبال امید ایران از رقابت‌های فوتبال آسیایی هانگژو، برگزاری دیدار مس رفسنجان – استقلال از هفته هفتم لیگ برتر در روز شنبه ۱۵ مهر ماه هم قطعی شده است. در فاصله پنج روز تا این مسابقه اما اصلی‌ترین ابهام درباره محل برگزاری آن در شهر رفسنجان است.

مسئولان شرکت مس در چند سال گذشته درگیر احداث یک ورزشگاه بزرگ در شهر رفسنجان بودند و حالا احداث این ورزشگاه به مراحل نهایی خود نزدیک شده است.

اگرچه از چند ماه قبل مسئولان زمان افتتاح رسمی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان را در بازی با استقلال از هفته هفتم لیگ برتر اعلام کرده بودند، اما حالا در آستانه این مسابقه ورزشگاه جدید مسی‌ها همچنان نواقصی دارد و به همین خاطر بود که خرمی شاد رئیس شرکت مس ایران چند روز قبل در سفر به رفسنجان زمان رسمی تأسیس ورزشگاه را ۲۲ بهمن امسال اعلام کرد. اکبر محمدی مدیر ورزش شرکت مس هم با تأیید صحبت‌های خرمی شاد افتتاح این ورزشگاه را تا چند ماه بعد ممکن دانست.

با وجود اعلام رسمی مدیرعامل و مدیر ورزش شرکت مس ایران درباره آماده نبودن ورزشگاه اما برخی مسئولان استانی در کرمان و همچنین برخی مقامات در شهرستان رفسنجان دنبال آن هستند با وجود نقص‌های موجود هر طور شده بازی مس و استقلال را در ورزشگاه جدید برگزار و آن را افتتاح کنند!

از رفسنجان خبر می‌رسد که پیمانکاران هم هنوز مجموعه را به طور کامل تحویل نداده‌اند و مشغول رفع نقص‌های ورزشگاه هستند، نقص‌هایی که قطعاً در فاصله کوتاه تا بازی با استقلال برطرف نخواهد شد و حداقل نیاز به یک ماه زمان دارد.

علاوه بر اینکه پیست تارتان ورزشگاه هنوز به طور کامل نصب نشده و گیت‌های ورودی و سیستم برقی هم با مشکلاتی مواجه است، اصلی‌ترین موضوع درباره چمن ورزشگاه شماره یک شهدای مس خواهد بود. از کاشت چمن جدید ورزشگاه مذکور کمتر از یک ماه می‌گذرد و با توجه به تازگی این چمن اگرچه از نمای دور سرسبزی دارد، اما هنوز از نظر علمی به استانداردهای لازم و تراکم مورد نیاز برای برگزاری یک مسابقه فوتبال نرسیده است.

از این رو انجام بازی رسمی آنهم در شرایطی که یک طرف آن تیم استقلال قرار گرفته است، می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری را به این چمن بزند و عواقب بدی برای ورزشگاه تازه شهر رفسنجان داشته باشد.

بی‌شک ورزشگاهی که مسئولان استان کرمان همگی از آن به‌عنوان یک ورزشگاه مدرن نام می‌برند، یک سرمایه بزرگ این استان و به خصوص شهرستان رفسنجان است. از این رو با توجه به اینکه مس رفسنجان بازی های خانگی قبلی خود را در ورزشگاه شماره دو مس بدون مشکل برگزار کرده و همین حالا هم این ورزشگاه شرایط مناسبی برای میزبانی از استقلال دارد، دلیل اصرار و عجله برخی مسئولان استانی کرمان برای افتتاح ورزشگاه شماره یک با وجود نقص‌های مذکور و زودتر از موعد مشخص نیست.

انتهای پیام/تسنیم

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیزاده

    دیگه خبر مهمتر ندارین ؟! همش فوتبال ! مردم زندگی ندارند شما دم از فوتبال میزنید ؟!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان