آمار شگفت‌انگیز برای اولین برد مس رفسنجان!

  • شناسه خبر: 207286
آمار شگفت‌انگیز برای اولین برد مس رفسنجان!

۱۲۲ کیلومتر دویدند؛ آمار شگفت‌انگیز برای اولین برد مس رفسنجان!

خانه » ورزشی » آمار شگفت‌انگیز برای اولین برد مس رفسنجان!

به گزارش خانه خشتی به نقل از ورزش سه نارنجی پوشان فوتبال ایران پنجشنبه شب در هفته پنجم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفتند و توانستند با نتیجه دو بر صفر به برتری برسند. اتفاق ویژه در جریان این مسابقه دوندگی بالای بازیکنان مس رفسنجان است که در نهایت منجر به کسب ۳امتیاز شیرین برای این تیم شد.

بر اساس داده‌های GPS مس رفسنجان که در اختیار خبرنگار ما قرار گرفته روی هم رفته بازیکنان این تیم حدود ۱۲۲ کیلومتر در این مسابقه مسافت پیمودند که یک آمار فوق العاده در لیگ برتر محسوب می‌شود.

در بین شاگردان ساکت الهامی سه نفر نزدیک به ۱۲ کیلومتر در طول مسابقه دوندگی داشتند و سایر بازیکنانی که بیش از ۸۰ دقیقه در زمین حاضر بودند بالای ۱۰ کیلومتر مسافت را پیموده‌اند که البته برخی از آنها دوندگی‌شان به بالای ۱۱ کیلومتر هم می‌رسد.

در کنار این مسئله باید به آمارهای خوب بازیکنان مس رفسنجان در اسپرینت اشاره کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده چند بازیکن نارنجی پوش در بازی اخیر بالای ۳۰ اسپرینت داشته‌اند که یک اتفاق مهم به حساب می‌آید.

بی شک مسی‌ها با کسب اولین برد شرایط روحی بهتری دارند و با انگیزه بیشتری در ادامه لیگ برتر حاضر می‌شوند. ساکت الهامی رویاهای بزرگی را برای آینده مس در ذهن خود ترسیم کرده و برای کسب نتایج خوب در فصل جاری تیمش را آماده خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مهرداد

    فوتبال برای مردم بدبخت نون نمیشه ! اینقدر اخبار از فوتبال منتشر نکنید !!

    محمد مهدی نجف زاده

    به امید موفقیت مس
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان