افشاگری قالیباف/تغییر موضع در دو دقیقه؛ روحانی حرفش را پس گرفت

  • شناسه خبر: 20719
افشاگری قالیباف/تغییر موضع در دو دقیقه؛ روحانی حرفش را پس گرفت

در اینجا آقای روحانی لحن خود را عوض می کند و از موضع “شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم” عقب می نشیند: این بود؟ گفتم اگر میخواهید این ها را به خیابان بیاورید و محاصره کنید، نکنید. به گزارش خانه خشتی، مناظره سیاسی ۸ کاندیدای ریاست جمهوری با موضوعات چالشی و جذابی دنبال می […]

خانه » آخرین اخبار » افشاگری قالیباف/تغییر موضع در دو دقیقه؛ روحانی حرفش را پس گرفت

در اینجا آقای روحانی لحن خود را عوض می کند و از موضع “شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم” عقب می نشیند: این بود؟ گفتم اگر میخواهید این ها را به خیابان بیاورید و محاصره کنید، نکنید.

به گزارش خانه خشتی، مناظره سیاسی ۸ کاندیدای ریاست جمهوری با موضوعات چالشی و جذابی دنبال می شود.

آقای قالیباف خطاب به آقای روحانی گفت: در سال ۸۲ که فرمانده نیروی انتظامی بودم و شما دبیر شورای عالی امنیت ملی بودم، در سالگرد حمله به کوی دانشگاه، هر سال برنامه میگرفتند یک جلسه من گفتم اجازه بدهید دفتر تحکیم وحدت مراسم را بگیرد. شما اشاره به این میکردید که بابا دنبال دردسر هستی ول کن چه مجوزی. این اصرار من بود که اجازه بدهیم دانشجو حرفش را بدهد ولی در چارچوب قانون. در شورای امنیت کشور هم در سال ۸۲ جلسه ای برگزار شد، من معتقد بودم پشت حوادث سال ۸۲ حوادثی که در کوی دانشگاه یا خوابگاه طرشت علامه اتفاق افتاد نیروی انتظامی تمام قد جلوی لباس شخصی ها افتاد و اجازه ندادیم حوادث ۷۸ رخ بیاید. میگفتم پشت حوادث دانشجویان نیستند. در جلسه اصرار کردم اگر دانشگاه اشکال دارد، به نیروی انتظامی اجازه ورود بدهید. من با اصرار این مجوز را گرفتم. به خاطر اینکه معتقد بودم سیاسیون پشت این ماجرا هستند نه دانشجویان. یکی از نمایندگان مجلس ششم که مستند دارم در حوادث کوی دخالت داشت در آن جلسه ما، اخلال کرد.

وی افزود: BBC و VOA، سخنان من را تحریف کردند و گفتند من دوگانه برخورد کردم ولی من اینگونه نبودم. در جلسه مجلس شورای اسلامی که غیرعلنی بود و در جلسه شورای امنیت، میدانستم پشت سر حوادث چیست.

آقای حسن روحانی در واکنش به اظهارات آقای قالیباف تصریح کرد: از آقای قالیباف خیلی تعجب میکنم. درست است باید رقابت کنیم ولی نه اینجوری. آقای قالیباف دلم نمیخواست بگم. آنجا بحث این بود شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم. ما میگفتیم راه این است که مجوز بدهیم و دستگیر کنیم.

قالیباف واکنش نشان داد: بحثم در رابطه با دانشجویان بود. بهترین رابطه و ارتباط بین پلیس و دانشجو در زمان مدیریت من بوده است. یک نمونه بگویید پلیس گازانبری عمل کرده باشد. من در مقابل لباس شخصی ها ایستادم و گفتم خلاف قانون کسی عمل نکند. حرفم به شما این بود در یک جلسه مشخص که مستنداتش است، آن زمان گفتم به دفتر تحکیم اجازه تجمع بدهیم. شما گفتید آقای قالیباف دنبال دردسری ولش کن.

در اینجا آقای روحانی لحن خود را عوض می کند و از موضع “شما میگفتید دانشجویان بیایند ما برنامه گازانبری داریم” عقب می نشیند و می گوید: این بود؟ گفتم اگر میخواهید این ها را به خیابان بیاورید و محاصره کنید، نکنید.

که قالیباف هم واکنش نشان داد: اگر نیت خوانی بلدید هنر شماست.

منبع: دانا

برچسب ها:
افشاگری قالیباف/تغییر موضع در دو دقیقه؛ روحانی حرفش را پس گرفت انتخابات حداکثری ضامن اقتدار نظام است روحانی قالیباف مناظره ها
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان