توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان

  • شناسه خبر: 207116
توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان

فرمانده سپاه ثارالله از آماده‌سازی ۹هزار و پانصد بسته لوازم‌التحریر توسط نواحی مقاومت بسیج و صنایع، و ۱۵۰۰ بسته نیز از سوی قرار گاه خاتم خبر داد.

خانه » اسلاید شو » توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر در سطح استان

به گزارش خانه خشتی؛ رزمایش کمک مومنانه در قالب توزیع لوازم‌التحریر با آماده‌سازی یک هزار و پانصد قلم توسط قرارگاه خاتم‌النبیاء از محل سپاه ثاارلله استان کرمان برای ارسال به شهرستان‌ها و نقاط محروم آغاز شد.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: امروز اولین محموله لوازم‌التحریر از رزمایش مؤمنانه کمک تحصیلی به تعداد یک هزار و۵۰۰ قلم جهت توزیع در مناطق محروم و برای دانش‌آموزانی از پیش شناسایی شده بارگیری و به فرماندهان نواحی در مناطق تحویل خواهد شد.

وی به اقلام مورد توزیع در این رزمایش اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی ما توزیع ۱۱ هزار بسته لوازم‌التحریر شامل کیف، دفتر، مدادسیاه، مداد رنگی، مداد پاکن، تراش، جامدادی به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان است، که ۹هزار و ۵۰۰ عدد آنها از سوی نواحی بسیج، واحدهای صنعتی داخل استان و خیرین تأمین و جمع‌آوری شده است و تعداد یک هزار و ۵۰۰ عدد آن از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیاء تهیه شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه افزود: کمک مؤمنانه تحصیلی سپاه منوط به توزیع  تنها اقلام لوازم‌التحریر نیست بلکه در راستای رشد تحصیلی دانش‌آموزان در قالب نذر تحصیل بوده که به کمک بسیج اساتید، فرهنگیان، دانشجویی و دانش‌آموزی انجام شده است و در طول تابستان به دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از درس بازمانده و یا عقب افتاده بودند، مدرس برای آموزش ارسال شد.

سردار محمدعلی نظری تاکید کرد: مجموعه رزمایش مؤمنانه بسیج به این دو مورد حتی خلاصه نمی‌شود بلکه بعد از شروع سال تحصیلی به خانواده‌های دانش‌آموزانی که دچار مشکلات اقتصادی هستند و از سوی مدرسه شناسایی می‌شوند نیز بسته‌های کمک معیشتی اهداء خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه دو طرح بزرگ راهیان نور و روایتگران پیشرفت را برای شناسایی ظرفیت‌های استان برای دانش‌آموزان داریم، گفت: از ابتدای سال تحصیلی طرح بزرگ روایتگران  پیشرفت را برای دانش‌آموزان داریم که بازدید از مراکز صنعتی و معدنی استان است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد، در راستای فرهنگ ایثار و شهادت نیز طرح راهیان نور را داریم که طی یک بازه زمانی دانش‌آموزان به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ج ک

    باشه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان