همشهری، صبور باش و حمایت کن!

  • شناسه خبر: 207049
همشهری، صبور باش و حمایت کن!

هافبک رفسنجانی مس می‌گوید تیمش با شرایطی که دارد به روزهای خوب در لیگ برتر برمی گردد و موجب خوشحالی مردم رفسنجان می‌شود.

خانه » ورزشی » همشهری، صبور باش و حمایت کن!

به گزارش خانه خشتی؛ نارنجی پوشان فوتبال ایران در تعطیلات لیگ برتر سعی دارند شرایط فنی خود را حفظ کنند و با آمادگی مطلوبی به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

محمدحسین کریم زاده هافبک رفسنجانی مس شرایط این تیم را خوب ارزیابی می‌کند و امیدوار است در بازی‌های آینده نتایج گذشته را تکرار کنند. کریم زاده درباره وضعیت تیمش به خبرنگار ما گفت: «خوشبختانه از همه نظر شرایط خوبی در تیم وجود دارد. طی روزهای گذشته در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی داشتیم و شرایط روحی و روانی تیم هم برگشته و تلاش می‌کنیم تا در ادامه مسابقات لیگ برتر نتایج مطلوبی کسب کنیم و بازی‌های قبلی را جبران کنیم.»

هافبک مسی‌ها درباره مشکلات مالی که در روزهای گذشته تیمش با آن دست به گریبان بود، تاکید کرد: «دوست ندارم در این خصوص حرف بزنم؛ این مسائل درون خانواده ما است و درست نیست به بیرون درز پیدا کند. مطمئن باشید بازیکنان مس رفسنجان آنقدر تعصب و غیرت دارند که با وجود برخی مشکلات کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.»

او با اشاره اتحاد و همدلی اعضای تیمش در فاصله کوتاه تا شروع دوباره لیگ برتر بیان کرد: «ما از روز اول مسابقات متحد بودیم و همه ارکان باشگاه با یک هدف مشترک تلاش می‌کردند. با توجه به تغییراتی که در کادر مدیریتی و فنی و بازیکنان رخ داد، این اتحاد و دوستی با جلو رفتن زمان بیشتر هم شده و حالا یک مجموعه کاملا یکدست را تشکیل داده‌ایم. انشاالله خدا هم کمک کند و دچار بدشانسی‌های معمول فوتبال نشویم تا بتوانیم با نتایج خوب در ادامه لیگ دل هواداران را شاد کنیم.»

کریم زاده که اهل رفسنجان است، ضمن درخواست از همشهری‌های خود برای حمایت از اعضای مس افزود: «فوتبال بدون هواداران هیچ معنایی ندارد؛ همه ما برای خوشحالی مردم رفسنجان بازی می‌کنیم و در همه بازی‌ها از تمام پتانسیل و توان خود استفاده می‌کنیم تا به موفقیت برسیم. در چند سال گذشته هم تیم ما شروع خوبی در لیگ نداشت اما با حمایتی که هواداران از تیم داشتند، توانستیم روزهای خوبی را رقم بزنیم. الان هم از همشهریان عزیزم عاجزانه درخواست می‌کنم صبور باشند و حمایت کنند تا دوباره به روزهای خوب برگردیم و با نتایج مناسب به جایگاه واقعی خود برسیم.»

او درباره آینده تیمش افزود: «شک ندارم مس رفسنجان به روزهای خوب برمی‌گردد؛ آقای الهامی همواره در هر جایی بوده، نشان داده کارش را بلد است. مربی‌ای که دو جام قهرمانی طی ۴ سال کسب می‌کند، قطعا نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. همه ما از کار کردن با آقاساکت لذت می‌بریم و مطمئن هستم که به زودی مزد زحمات خود را در لیگ برتر می‌گیریم و اتفاقات خوبی برایمان می‌افتد.»

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمدرضا

    همشهری به فقر و گرسنگی و بیکاری و بدبختی عادت کن و حمایت کن . آفرین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان