تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان

  • شناسه خبر: 207026
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان

جانشین فرمانده سپاه رفسنجان جزییات برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

خانه » آخرین اخبار » تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ محسن جمال زاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان در خصوص اهمیت موضوع دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن تمام توان و تلاش خود را به کار بسته که نسل امروزی نتواند با دستاوردهای دفاع مقدس ارتباط برقرار کند و خواسته دشمن کمرنگ جلوه دادن این دستاوردهاست.
وی افزود: اتفافاتی بزرگی در دفاع مقدس رقم خورده است و فعالیت های بسیاز بزرگی رخ داده است که هم چنان در دانشگاه های نظامی دنیا بر روی آنها بحث و تحلیل می شود اینکه چه افتاقاتی در اروند رخ داد و چی شد خرمشهر فتحش رخ داد. نگاه به جنگ در یک مقطعی عوض شد و آن نگاه لیبرالی که وجود داشت جای خود را به تفکر انقلابی داد.
جمال زاده بیان کرد: در فتح خرمشهر تجهیزاتی و عده ای اضافه نشد ولی اتفاق بزرگ فتح رخ داد و دشمن می داند که اگر پیوند بین نسل امروز و پیشکسوتان دفاع مقدس برقرار شود و این تجربیات قرار باشد انتقال داده شود قطعا انقلاب به اهداف خودش رسیده است و همه توان دشمن این است که انقلاب ما به اهدافش نرسد.
جانشین فرمانده سپاه رفسنجان بر ضرروت همکاری همه اقشار مردم در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: مهمترین کار در دفاع مقدس فضاسازی محیطی است، همه دستگاه های اجرایی و ادارات در این فعالیت پای کار باشند و همکاری نمایند.
وی با اشاره به فضاسازی محیطی ورود آزادگان توسط شهرداری، خاطرنشان کرد: ادارات بحث فضاسازی محیطی را در دستور کار قرار دهند.
جمال زاده با تاکید بر اینکه تمامی مناسبت ها و برنامه ها با گلباران قبور شهدا آغاز خواهد شد، یادآور شد: گلباران قبور شهدا یکی از برنامه های مهم هفته دفاع مقدس است که این برنامه در بخش ها و روستاها نیز برگزار خواهد شد.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های دفاع مقدس برشمرد و گفت: رزمایش دفاع مقدس از اول تا دهم مهرماه برگزار خواهد شد و تیم های مختلف به دیدار خانواده های شهدا می روند.
جانشین فرمانده سپاه رفسنجان عنوان کرد: نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با رزمندگان از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
جمال زاده از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر توسط ناحیه سپاه رفسنجان در این هفته خبر داد و گفت: برپایی میز خدمت به همت بسیج ادارت، اجرای برنامه سرپرستی ایتام به نیابت از شهدا، هماهنگی گروه های جهادی در بازسازی منازل ایثارگران و خدمات دهی در مناطق مختلف و حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و بیان خاطرات از برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
وی روزشمار هفته دفاع مقدس را به شرح زیر اعلام کرد:
جمعه ۳۱ شهریورماه «پیشکسوتان دفاع مقدس، مقاومت و معنویت» که در این روز عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در نماز جمعه انجام می شود.
شنبه یکم مهرماه «ولایت مداری، جوانان، علم و دانش پژوهشی» با حضور دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و تبیین نقش علم و فناوری در تقویت اقتدار ملی و دفاعی در پرتو ولایتمداری
یکشنبه دوم مهرماه «زنان، خانواده و سلامت» روز بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت و تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس
دوشنبه سوم مهرماه، «شهیدان،جانبازان، آزادگان، فخرآفرینی و صلابت» روز تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران
سه شنبه چهارم مهرماه، «دفاع همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف، اهمیت و آموزش عمومی با موضوع پدافند غیرعامل» پشتیبانی مردم و اصناف از جبهه ها و روز پاسداشت سربازان
چهارشنبه پنجم مهرماه، «وحدت ملی، بصیرت، دشمن شناسی و استکبار ستیزی» و تبیین نقش ولایت و رهبری در حماسه شکست حصر آبادان و تبیین وحدت ملی و بصیرت جبهه مقاومت در مقابل استکبار
پنج شنبه ششم مهرماه «نیروهای مسلح، بسیجیان و روحانیون و جهادگران عشایر و روستائیان» با محور تبیین نقش نیروهای مسلح در دفاع مقدس
جمعه هفتم مهرماه، فرماندهان، عزت مداران و حماسه آفرینان با محور نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس
انتهای پیام/

برچسب ها:
تشریح جمال زاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان هفته دفاع مقدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خوش بین

    بهتر است جلوی دستاورد رانت خواری و رانت دهی را بگیرید ... !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان