برتری مس رفسنجان مقابل نساجی در بازی دوستانه

  • شناسه خبر: 207016
برتری مس رفسنجان مقابل نساجی در بازی دوستانه

مس رفسنجان عصر امروز طی یک بازی دوستانه به مصاف نساجی مازندران رفت که این بازی با برتری یک بر صفر مس رفسنجان به پایان رسید‌.

خانه » ورزشی » برتری مس رفسنجان مقابل نساجی در بازی دوستانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه‌خشتی به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه مس رفسنجان، شاگردان ساکت الهامی عصر امروز پنجشنبه ۱۶ شهریور ماه طی یک بازی دوستانه به مصاف نساجی مازندران رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر مس رفسنجان به پایان رسید‌.

سجاد شهباززاده از روی نقطه پنالتی تک گل بازی را به ثمر رساند.

در این بازی تدارکاتی سرمربی مس رفسنجان از بازیکنان پرتعدادی در ترکیب تیمش استفاده کرد تا همه بازیکنان محک بخورند و در شرایط بازی قرار بگیرند.

مسی‌ها که خود را برای دیدار هفته پنجم با آلومینیوم اراک آماده می‌کنند، در هفته آینده یک بازی دوستانه دیگر انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین سرمدی

    خواهشاً دست از صرف اتلاف سرمایه ها بخاطر فوتبال بردارید . مردم در گرسنگی و مشکلات اساسی زندگی اشان دارند دست و پا میزنند . امروز دیدم دارند دوباره وسط بلوارهای شهر را چراغانی های نمادین میکنند ! خب اینها مگه از بیت المال نیست ؟!! چرا کهنوجی بودجه بیت المال را صرف چراغانی کردن های نمادین و ظاهرسازی ها و تجملات میکند ؟؟!!!! نزد خدا بخاطر هدر دادن بیت المال باید جواب پس بدهید .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان