۴۵۳ میلیارد تومان طرح عمرانی و آبرسانی در نوق رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

  • شناسه خبر: 206834
۴۵۳ میلیارد تومان طرح عمرانی و آبرسانی در نوق رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

فرماندار رفسنجان گفت: به مناسبت هفته دولت ۸ طرح عمرانی و آبرسانی با اعتبار بالغ بر ۴۵۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید یا کلنگ زنی شد.

خانه » رفسنجان » ۴۵۳ میلیارد تومان طرح عمرانی و آبرسانی در نوق رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی به همراه رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی و دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و برخی از مسئولین شهرستانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به منطقه نوق رفسنجان رفتند و طرح هایی را مورد بهره برداری قرار دادند و عملیات اجرای برخی هم آغاز شد.

وی در کلنگ زنی یک پروژه تولیدی گفت: عملیات احداث مجموعه ۳۰ هکتاری دامپروری و تولید گیاهان دارویی در جوادیه الهیه رفسنجان با اعتبار پیش بینی ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شد و قرار است ۲۰ هکتار از این مجموعه به ایجاد گلخانه اختصاص یابد که برای آن‌ هم ۳۰۰ میلیارد تومان صرف خواهد شد.

وی افزود: در ده هکتار دیگر هم پرورش دام سبک و سنگین انجام می شود، که اعتبار پیش بینی شده هم برای اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است البته در این دو طرح قرار است برای ۵۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شود.

فرماندار رفسنجان به افتتاح پروژه آسفالت خیابان ادب در روستای روامهران نوق اشاره بیان کرد: این پروژه به مساحت ۸ هزار متر مربع با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال احداث شده است ضمن اینکه تامین اعتبار این پروژه با کمک دهیاری و خیر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: زیرسازی و اسفالت ۴ کوچه و یک خیابان و بلوار امام خمینی در دقوق آباد هم افتتاح شد که ۴ کوچه به طول جمعا ۸۰۰ متر مربع و خیابان بلوار امام خمینی به متراژ ۱۰ هزار و ۳۰۰ متر که در مجموع برای این پروژه ها توسط دهیاری دقوق اباد ۳۰ میلیارد ریال هزینه شد.

 

۴ پروژه شهری در بهرمان نوق رفسنجان افتتاح یا کلنگ زنی شد

 

شهردار بهرمان از توابع نوق رفسنجان هم در این آئین اظهار کرد: ۴ پروژه در مجموع نزدیک به ۸ میلیارد تومان قرار است در این شهر احداث یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شود.

محمد مختاری بیان کرد: بوستان شهدا در ابتدای ورودی شهر بهرمان کلنگ آن به زمین زده شد که قرار است با اعتبار بالغ بر ۲۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر بهرمان احداث شود.

وی افزود: همچنین جدول گذاری به میزان ۲۱۰۰ متر در بلوار کیش در بهرمان افتتاح شد که ۶۸۰میلیون تومان برای اجرای آن توسط شهرداری بهرمان صرف شد.

مختاری بیان کرد: افتتاح پروژه تعریض، زیرسازی، آسفالت و جدولگذاری خیابان شهدا هم صورت گرفت و این پروژه به طول ۲ هزار و ۸۴۰ متر و با اعتبار ۳۴ میلیارد ریال توسط شهرداری بهرمان اجرا شده و خیابان منتهی به امامزاده ابراهیم(ع) بهرمان نوق است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت خیابان شهید سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی هم به متراژ ۳۲۰۰ متر و هزینه کرد ده میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

یک طرح آبرسانی در جوادیه الهیه نوق رفسنجان به بهره برداری رسید

 

حسین چرخ انداز مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان هم گفت: چاه آب آشامیدنی که به عمق ۲۰۰ متر حفر شده بهره برداری شد و قرار است ۷ هزار نفر جمعیت از این نعمت برخوردار شوند.

وی افزود: حفر چاه و اجرای خطوط انتقال آب و برق، مخزن ۲۵۰۰ متر مکعبی با اعتبار مجموع ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان