با تولیدات فاخر رسانه‌ای، فضای حقیقی را با مجازی مرتبط کنیم

  • شناسه خبر: 206794
با تولیدات فاخر رسانه‌ای، فضای حقیقی را با مجازی مرتبط کنیم

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: باید زیبایی فضای حقیقی در واقعیت انعکاس پیدا کند بنابراین در عرصه تولید محتوا به این سمت لازم است، حرکت کنیم.

خانه » اجتماعی » با تولیدات فاخر رسانه‌ای، فضای حقیقی را با مجازی مرتبط کنیم
به گزارش خانه‌خشتی، احمد مرادی‌زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از پنجمین رویداد تولید محتوای رقومی بسیج بازدید کرد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: معتقدیم صحنه اصلی جنگ ما امروز فضای مجازی است و تجربه‌ای که ما در جنگ هشت ساله دفاع مقدس داشته‌ایم  این بود که ما در مهندسی معکوس استاد بودیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان افزود: بسیاری از دستاوردهای بزرگ ما در چهل واندی سال گذشته خاصتا در بحث دفاع مقدس و فناوری‌های نظامی مسئله مهندسی معکوس بوده است.

مرادی‌زاده تاکید کرد: امروز در فضای مجازی  زیرساخت متعلق به دشمن است،  مبدع و ابداع کننده  هم اوست اما خوشبختانه فضا در اختیار ماست و منعی برای ورود به آن نداریم و هرکجا از این فضا را می توانیم سرک بکشیم و این مسئله می‌طلبد که ابزار لازم را علیه خود دشمن به کار بگیریم و صرفا وضعیت پدافندی را اجرا نکنیم.

وی ادامه داد: امروز باید در زمینه تحرکات آفندی ورود کنیم و دشمن را در بستر خودساخته‌اش زمین‌گیر کنیم تا پاسخ‌گوی تحرکات آفندی ما شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله کرمان تشریح کرد:  مطمئن باشید؛ عزت، اقتدار، اراده و عزمی که جوانان ما دارند قطعا ما به نقطه اوج خواهیم رسید و این تعبیر شخص من نیست بلکه متعلق به مقام معظم رهبری و بزرگان ماست که می‌گویند همان عزت واقتداری که در جوانان دفاع مقدس بود را ما در روحیه جوانان امروزی می‌بینیم و مطمئنا این جوانمردان قله‌ها را فتح خواهند کرد.

وی با اشاره به ایام مختلف ملی و مذهبی از جمله اربعین حسینی گفت:  امروز ما فضای واقعی را در دست داریم که فرصت بسیار خوبی در فضای حقیقی است اما  برخی از جوانان و تحصیلکردگان ما واقعیت را از فضای  مجازی استنباط می‌کنند، که این درست نیست.

مرادی‌زاده با بیان اینکه لازم  است ما فضای حقیقی را با فضای مجازی ارتباط دهیم  گفت:  باید زیبایی فضای حقیقی در واقعیت انعکاس پیدا کند بنابراین در عرصه تولید محتوا به این سمت لازم است، حرکت کنیم و با روحیه‌ای که امروز در تیم‌های شرکت کننده دیدیم، این حرکت رقم خواهد خورد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله  در پایان خاطر نشان کرد:  خدا را شاکریم که امسال هم این رویداد در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با حمایت مس سرچشمه در حال برگزاری است و کیفیت کاررا نسبت به دوره‌های قبل خوب می‌بینیم و گروه‌های شرکت کننده محتواهای بسیار خوبی را ایجاد کرده بودند که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی روندی رو به رشد داشت.

انتهای خبر/

برچسب ها:
رویداد تولید محتوا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا جمالی زاده

    اما یک تفاوت اساسی بین زمان جنگ و مسئولین ایران فعلی وجود دارد که باعث شد در عملیات های اوایل انقلاب 57 بسیار موفق باشیم . اخلاص ! چیزی که امروزه مسئولین ندارند و لذا نباید انتظار موفقیت های عظیم 8 سال دفاع مقدس را داشته باشند .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان