کسب مقام برتر المپیاد ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان 

  • شناسه خبر: 206749
کسب مقام برتر المپیاد ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان 

دانشجوی کارشناسی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در بیست و یکمین دوره مسابقات المپیاد ملی مهارت موفق به کسب رتبه اول استانی شد.

خانه » رفسنجان » کسب مقام برتر المپیاد ملی مهارت توسط دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان 

به گزارش خانه خشتی؛ محمد ارومیه ئی دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان متولد ۱۳۸۱ از کرمان است.

وی در بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب مقام اول استانی در رشته طراحی مهندسی مکانیک CAD شده است.

ارومیه ئی اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت را کشف استعدادهای حرفه ای جوانان و ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، ایجاد بستر جهت رقابت سالم بین حرفه آموختگان، شناساندن اهمیت آموزش های مهارتی و نقش آن در توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه ای بین جوانان در کسب مهارت دانست و گفت: مسابقات این دوره ملی مهارت در ۵ گروه و ۳۳ رشته برگزار شدند.

وی با اشاره به اینکه برگزیدگان مسابقات دوره قبل در رشته ای که مقام آورده اند مجاز به شرکت در همان رشته در دوره های بعد نیستند خاطر نشان کرد: اما می توانند در رشته های دیگر به رقابت بپردازند.

این دانشجوی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در خصوص مسابقات جهانی المپیاد ملی مهارت بیان داشت: این مسابقات با شرایط سنی زیر ۲۱ سال سالانه تحت عنوان مسابقات جهانی (World Skills) برگزار می شوند که جایگاه آن برای همه کشورها اهمیت بالایی دارد زیرا نیروهای فنی نخبه را در این عرصه از المپیاد می توان شناسایی کرد تا در مسیر رشد و پیشرفت کشور جهت داده شوند.

وی خطاب به دانشجویان برای شرکت در مسابقات گفت: دانشجویان گرامی می توانند با شرکت در مسابقات توانایی های خودشان را محک بزنند و رتبه و تجربه کسب کنند زیرا بعد از فارغ التحصیلی تاثیر زیادی در آینده شغلی شان دارد و یک رزومه کاری برای آنها محسوب می شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان