آغاز رقابت‌ تیم‌های تولید محتوای بسیج دیجیتال

  • شناسه خبر: 206624
آغاز رقابت‌ تیم‌های تولید محتوای بسیج دیجیتال

رقابت تیم‌های تولید محتوای بسیج دیجیتال، صبح امروز در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان آغاز شد.

خانه » اسلاید شو » آغاز رقابت‌ تیم‌های تولید محتوای بسیج دیجیتال

به گزارش خانه خشتی؛ پنجمین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان به میزبانی شهرستان رفسنجانآغاز بکار کرد. در این رویداد ۴۸ ساعته ۳۰ تیم تولید محتوا از سراسر استان کرمان در دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان به رقابتمی‌پردازند.

این رویداد با حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ، ناحیه مقاومت بسیج، دانشگاه ولی‌عصر و دبیری سازمان فضای مجازی سپاهثارالله کرمان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه رفسنجان در این آیین مطرح کرد: این رویداد با حضور ۳۰ تیم‌ از سراسر استان کرمان به میزبانی رفسنجان برای سومینسال پیاپی در حال برگزاریست.

سرهنگ پساوند تصریح کرد: تیم‌های برتر دوره‌های قبل جزو رتبه‌های برتر کشوری شدند و محتوای تولیدی نیز در واحد‌های مختلف مورداستفاده واقع شدند.

وی بیان کرد: از مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان که حامی این رویداد بزرگ در شهرستان بودند، میزبانی دانشگاه ولی‌عصر و دبیریفضای مجازی سپاه ثارالله قدردانی می‌شود.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: امروز دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا ایجاد یاس و ناامیدی کند، به فرمایش رهبر انقلاب ما به قلهنزدیکیم، نباید دست از تلاش برنداریم و آینده از آن ایران اسلامی خواهد بود.

مرکز مبادی خلاق دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان از تیم‌های تولید محتوا حمایت می‌کند

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان نیز مطرح کرد: در تولید قدرت نرم جمهوری اسلامی می‌تواند موثر باشد، باید با تمام قوا به میدان آییم.

رضا رنجبرکریمی ادامه داد: در عرصه جنگ نرم تخت و تاز دشمن با ذهن انسان است، تولید محتوایی که بتواند کارساز و خنثی کنندهباشد بسیار تأثیرگذار است و جهاد اتلاق می‌شود.

وی بیان کرد: در مقابل حجم انبوه شبهات و صحنه های تاریک و سیاه‌نمایی های دشمن، ضعیف کار کردیم، رویداد تولید محتوا زمینهساز باشد تا جوانان صاحب ایده و خلاقیت حضور جدی پیدا کنند.

رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان  تصریح کرد: مرکز مبادی خلاق دانشگاه جایگاهی برای رشد و پرورش ایده ها در مسائل فرهنگیاست، تیم های برگزیده این رویداد می‌توانند در این مرکز مستقر و از حمایت دانشگاه بهره شوند و برای اثربخشی این محتوا از اینظرفیت استفاده کنند.

عکس از امین قاسمیان 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان