تجلیل باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران

  • شناسه خبر: 206596
تجلیل باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران

باشگاه مس رفسنجان، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان رفسنجان را شب گذشته (دوشنبه) ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه خجسته آگاه برگزار کرد.

خانه » اسلاید شو » تجلیل باشگاه مس رفسنجان از خبرنگاران

 به‌گزارش خانه خشتی؛ در مراسم تجلیل از زحمات خبرنگاران که به‌مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان، جمعی از مسئولان باشگاه و اصحاب رسانه حضور داشتند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در این مراسم به سوابق کار رسانه‌ای خود اشاره کرد و با بیان این‌که از فضای رسانه‌ای دور نیست، گفت: باشگاه مس رفسنجان به حمایت رسانه ها نیاز دارد تا بتواند برخی از چالش‌ها و مشکلاتی که با آن روبرو می‌شود را حل‌ و‌ فصل کند.

حسین پورمحمدی افزود: باشگاه مس رفسنجان برند ملی دارد لذا در همین حال سختی‌های کار در باشگاه در حد ملی است و اتفاقات این باشگاه بازخورد کشوری پیدا می‌کنند.

وی گذشته باشگاه مس رفسنجان را یادآور شد و گفت: در دهه ۷۰ زمانی که باشگاه مس رفسنجان تأسیس شد این باشگاه شعبه‌ای از باشگاه کرمان بود و مدیران مجموعه باید به کرمان می‌رفتند و بودجه باشگاه را درخواست و مطالبه می کردند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان تصریح کرد: طی دو دهه گذشته به همت مدیران باشگاه و مسئولان، این باشگاه تکامل پیدا کرد و با تأیید مدیران شرکت ملی صنایع مس ایران، در حال حاضر باشگاه اصلی شرکت مس از بین پنج باشگاه ورزشی این شرکت، مس رفسنجان است که این اتفاق خیلی خوبی است.

پورمحمدی با اشاره به این‌که تیم فوتبال باشگاه در لیگ برتر است و در بقیه رشته‌ها نیز وضعیت نسبتا خوبی دارد، خطاب به اهالی رسانه خاطرنشان کرد: اگر متحد باشیم و باشگاه خودمان را تخریب نکنیم روند اقتدار ادامه می‌یابد و اوضاع بهتر از این خواهد شد. بخش عمده‌ای از این موضوع بر عهده رسانه‌هاست.

در این مراسم، روح‌الله بادپروا مدیر خانه مطبوعات شهرستان‌های رفسنجان و انار نیز در سخنانی از مسئولان باشگاه مس رفسنجان بخاطر برگزاری مراسم پاسداشت روز خبرنگار، تقدیر کرد.

در پایان این آئین، از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و مطبوعات شهرستان رفسنجان با اهدای هدایایی تجلیل شد.

عکس از امین قاسمیان 

انتهای پیام/

برچسب ها:
امین قاسمیان باشگاه مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمشیدی

    چه پول های مفتی داره در باشگاه مس ! هدر میره . بخاطر این ولخرجی ها یه روزی باید جواب پس بدهید نزد خدا .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان