تلاش همه مسئولین در آزمون مس، بومی گزینی است

  • شناسه خبر: 206547
تلاش همه مسئولین در آزمون مس، بومی گزینی است

امام جمعه رفسنجان گفت: تمام تلاش مسئولین برای بومی گزینی است. تمامی مسئولین دنبال این هستیم بومی گزینی داشته باشیم مگر در تخصص هایی که مورد نیاز برای مس پنج تا شش مورد است که اگر در رفسنجان نبود از جاهای دیگر استان و کشور تامین شود.

خانه » آخرین اخبار » تلاش همه مسئولین در آزمون مس، بومی گزینی است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به کار جهادی و انقلابی تاکید و اظهار کرد: همه باید شبانه روزی تلاش کنیم و کارهای انجام نشده را انجام و کارهای انجام شده را حفظ و دستاوردهای انقلاب را مراقبت نماییم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: کارهای بر زمین مانده را هم با جهاد، امید، همدلی و تلاش شبانه روزی به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، گفت: این عملیات با هدف کشته سازی وسیع برنامه ریزی شده بود اما با اقدام شجاعانه عوامل انتظامی داخل حرم این عملیات خنثی شد ضمن اینکه یک سری اهداف سیاسی هم پشت این قضیه تروریستی بوده است.

حجت الاسلام عسکری افزود: یکی از اهداف دشمن و رسانه های معاند این بود که مراسم عاشورا و ماه محرم کمرنگ تر از گذشته برگزار شود که این امر محقق نشد و هم چنین حضور دو برابری نخبگان و مردم نسبت به دوره قبل برای ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی امسال که دشمن هنوز انتخابات شروع نشده است اقدام به کمرنگ جلوه دادن حضور مشارکت مردم برای نمایندگی مجلس نمود.

وی با تاکید بر اقدام موفقیت آمیز ایران برای آزادسازی پول های بلوکه شده، بیان کرد: دشمن زمانی که این اقدام موفیت آمیز ایران و هم چنین حضور نخبگان در مجلس شورای اسلامی و حضور عامه مردم در عزاداری ماه محرم را دید این موارد سرخط اخبار آنها شده بود و میخواستند بحرانی برنامه ریزی کنند که جریان مذهبی و عبادی ما را کمرنگ جلوه دهند.

خطیب نماز جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهمن اسلامی به موضوع صبر و استقامت تاکید کرد و گفت: آزادگان هم در دوره دفاع مقدس و هم در دوران اسارت صلابت و شجاعت خود را به اثبات رساندند.

وی با اشاره به سی ام مرداد سالروز آتش کشیدن مسجد الاقصی به دست صهیونیست و روز جهانی مسجد و با تاکید به احادیثی از ائمه اطهار به جایگاه مهم مسجد اشاره و عنوان کرد: مسجد سنگر و پایگاه معنویت است و عمده کسانی که به جبهه رفتند تربیت یافتگان مساجد بودند.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: دینی که سردار سلیمانی و شهید تربیت می کند آیا این دین افیون جامعه است؟ نه خیر! دین به عنوان یک عامل اصلی و انقلابی ملت هاست. به ملت ها بصیرت و دشمن شناسی، آنها را روحیه و اعتماد می دهد که در مقابل دشمنان خدا مقاومت کنند.

وی خاطرنشان کرد: مساجد باید به عنوان جایگاه عبودیت و خودسازی تقویت شوند.

امام جمعه رفسنجان در خصوص آزمون مس گفت: تمام تلاش مسئولین برای بومی گزینی است. تمامی مسئولین دنبال این هستیم بومی گزینی داشته باشیم مگر در تخصص هایی که مورد نیاز برای مس پنج تا شش مورد است که اگر در رفسنجان نبود از جاهای دیگر استان و کشور تامین شود.

وی با بیان اینکه آیا در این زمینه سهم خواهی وجود دارد، گفت: یک شنبه هفته آینده جلسه ای برگزار خواهد شد تا با رایزنی هایی که در این رابطه با مسئولین انجام شده به نتایج و توافقات خوبی برسیم.

وی در رابطه با اقدام انتقال آب از خلیج فارس به رفسنجان در راستای تاکید رئیس جمهوری،بیان کرد: مسئولین در این رابطه اقدام عملی انجام دهند، ریاست جهوری دستور دادند این امر زودتر محقق شود. از مسئولین استان درخواست داریم سریعتر این قضیه را پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمودی

    چه آزمون مسخره ای شرکت مس میخواد برگزار کند ! سقف سن پایین ! ظرفیت خیلی محدود ! استانی شدن !

    علیرضا

    بعد از سفر رئیس جمهور به رفسنجان. مسولان رفسنجان جوری از برکات سفر رئیس جمهور به رفسنجان صحبت کردند فکر کردیم میخان رفسنجان را استان کنند. از اون موقع هر چی فکر میکنم هیچ کاری انجام نشده حتی کوچک
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان