پیشتازی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در توسعه علم و فناوری در استان کرمان

  • شناسه خبر: 206380
پیشتازی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در توسعه علم و فناوری در استان کرمان

دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در سطح استان کرمان در توسعه علم و فناوری پیشتاز است.

خانه » علم و فن آوری » پیشتازی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در توسعه علم و فناوری در استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از امتیازات ویژه دانشگاه ولی عصر (عج) ورود زودهنگامش در عرصه فناوری است و جزو اولین دانشگاه های کشور است که مرکز رشد واحدهای فناور را در سال ۹۱ ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه در سالیان مختلف توانسته در سطح استان مقام اول را در حوزه فناوری بدست آورد بیان کرد: ۹۰ واحد فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه داریم که ۱۴ واحد آن دانش بنیان شده اند.

رنجبرکریمی گفت: ۳۲ درصد واحدهای فناور و ۳۰ درصد شرکت های دانش بنیان استان در رفسنجان است و همچنین ۷۰ درصد مراکز شتاب دهنده استان در رفسنجان است.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های فناوری در شهرستان رفسنجان فراهم شده است خاطر نشان کرد: واحدهای فناور بیش از ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاده کرده است که نشان دهنده زیرساخت های فناورانه در این شهرستان است.

وی ادامه داد: ایجاد پردیس علم و فناوری در رفسنجان و دانشگاه ولی عصر (عج) به عنوان مرجع تشخیص صلاحیت شرکت های فناور صنایع خلاق در منطقه جنوب شرق کشور دو اتفاق مهمی است که در رفسنجان رخ داده است.

رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان ابراز کرد: امیدواریم با ایجاد زیرساخت های لازم مشکل کمبود فضا را حل کنیم و بتوانیم پذیرای شرکت های بیشتری در حوزه صنایع خلاق باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان