انتقال زندان رفسنجان در دستور کار قرار گرفت

  • شناسه خبر: 206377
انتقال زندان رفسنجان در دستور کار قرار گرفت

به دلایلی از جمله قدیمی بودن ساختمان، جمعیت زندان و دیگر مسایل انتقال زندان رفسنجان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در دستور کار قرار گرفت.

خانه » اسلاید شو » انتقال زندان رفسنجان در دستور کار قرار گرفت

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان رفسنجان که با حضور مدیر کل سازمان زندان‌های استان کرمان، دادستان رفسنجان و تعدادی از مسئولین و روسای ادارات در محل دادگستری رفسنجان برگزار شد زندان فعلی شهرستان را قدیمی و دارای فضای کم اعلام کرد که نیاز به انتقال و توسعه فضای بیشتر دارد.

حسین رمضانی زاده رئیس دادگستری رفسنجان هم در این نشست بیان کرد: با توجه به قدیمی بودن زندان رفسنجان، کمبود فضای فیزیکی با توجه به تعداد زندانیان و جمعیت کیفری شهرستان جابجایی و انتقال زندان رفسنجان نیاز شهرستان است.

وی افزود: بنا به پیشنهاد مسئولین شهرستان و قول مساعد مدیر کل سازمان زندان های استان کرمان و فرماندار رفسنجان مصوب گردید اقدامات اولیه جهت جابجایی زندان و احداث آن در مکان مناسب جدید صورت پذیرد.

رئیس دادگستری رفسنجان خاطرنشان کرد: بنا به موافقت اعضاء حاضر در جلسه باید مجوزهای قانونی در راستای جانمایی و شروع به ساخت زندان با پیگیری مسئولین اجرایی در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان