فرزانگان رفسنجانی رتبه های برتر تئاتر استان کرمان را از آن خود کردند

  • شناسه خبر: 206216
فرزانگان رفسنجانی رتبه های برتر تئاتر استان کرمان را از آن خود کردند

گروه نمایش دبیرستان متوسطه اول دخترانه فرزانگان پس از کسب رتبه اول جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزی استان کرمان باز هم موفق شدند به عنوان گروه برگزیده استان کرمان در جشنواره نوجوان خوارزمی به مرحله کشوری راه یابند.

خانه » آخرین اخبار » فرزانگان رفسنجانی رتبه های برتر تئاتر استان کرمان را از آن خود کردند

به گزارش خانه خشتی؛ مریم برزمند مربی فنی و نویسنده نمایش” به روایت باران” با اعلان این خبر گفت؛ این افتخار آفرینی پس از سالها در رفسنجان اتفاق افتاد که یک گروه نمایشی در بخش دختران این میزان موفقیت را از آن خود کند.
مریم برزمند ادامه داد؛ خوشبختانه این نمایش به کارگردانی هیوا ایرانمنش و بازی بازیگران و عوامل تارا بازرگان(بازیگر)، الهه علی محمدی(بازیگر)، الینا کرمی(بازیگر)، یسنا رجبی(بازیگر)، فاطمه ناجی(بازیگر)، ریحانه غلامحسینی(بازیگر)، فاطمه سادات بهجت عباسی(بازیگر)، مبینا یوسفی و یکتا بازاری (عوامل نور و صدا)…. توانست در همه بخش ها رتبه های نخست شهرستان را به دست آورد و در استان نیز مقام های نخست نویسندگی(مریم برزمند )و کارگردانی(هیوا ایرانمنش ) را به دست آورد. گفتنی است نمایش به روایت باران درباره احیاء ارزش های اخلاقی است و می تواند به عنوان نمونه ای از همکاری یک گروه نوجوان در زمینه طرح یک موضوع اجتماعی در بستر مدرسه مورد ارزیابی قرار گیرد.
برزمند همچنین از همکاری های مدیر مدرسه سرکار خانم محمد صادقی، معاون پرورشی خانم حسینی و خانم طهماسبی دبیر هنر سپاس گزاری کرد و گفت؛ هنر تئاتر یکی از پیشروترین شیوه های آموزشی و تربیتی می تواند به زبان روز با نسل نو ارتباط بگیرد و باید از دست اندرکاران آموزش و پرورش مورد اعتنا قرار گیرد‌ وی در ادامه از همراهی ها و راهنمایی های جناب آقای خدادادی برگزار کننده جشنواره تئاتر دانش آموزی آموزش و پرورش تشکر کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان