مراکز فرهنگی در گلزارهای شهدا فعال شوند

  • شناسه خبر: 206210
مراکز فرهنگی در گلزارهای شهدا فعال شوند

فرماندار رفسنجان گفت: مراکز فرهنگی در سه گلزار شهدای عباس آباد، لاهیجان و هرمزآباد فعال هستند بهتر است بقیه گلزارهای شهدا در شهر و روستاها نیز دارای مراکز فرهنگی شوند تا فعالیت آن ها تأثیرات مثبتی در جامعه به ویژه قشر جوان ایجاد کند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مراکز فرهنگی در گلزارهای شهدا فعال شوند

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان که با موضوع هماهنگی برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن در محل فرمانداری و با حضور دکتر دهقانی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد پیشاپیش سالرزو ورود آزادگان که ۲۶ مرداد ماه است را تبریک گفت و افزود: ۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان غیور بـه ایران اسلامی، موهبتی اسـت وصف‌ ناپذیر کـه شادی دل های‌ بسیاری را بـه همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود.

وی افزود: هر ساله با به مناسبت ورود این آزادگان به میهن اسلامی برنامه های متنعی برگزار می شود و امسال نیز گردهمایی این عزیزان را به همراه خانواده هایشان با شکوه برگزار می کنیم.

رضایی ادامه داد: باید خاطرات دوران اسارت آن ها در قالب کتاب به چاپ برسد و همگان با خواندن این خاطره ها رنج و مشقت های این رزمندگان را متوجه شوند و بیاموزند که این امنیت موجود در کشورمان مرهون رشادت های همین افراد و دیگر رزمندگان بوده است.

وی اضافه کرد: روز ورود آزادگان یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ای اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه افتخار آزادگی نائل شدند و صد البته صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت نیز بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگر از سخنانش اشاره کرد: گلزارهای شهدا باید دارای مراکز فرهنگی باشند تا تأثیر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دوچندان شود.

وی افزود: در رفسنجان به غیر از گلزارهای شهدای عباس آباد، لاهیجان و هرمزآباد؛ گلزارهای شهدای دیگر در شهر و روستاها مرکز فرهنگی ندارند که باید فعال و تقویت شوند و در این راستا دهیاران کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان