کرمان میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود

  • شناسه خبر: 206196
کرمان میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان از میزبانی کرمان برای دوره آموزشی راویان مکتب شهید سلیمانی خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » کرمان میزبان راویان مکتب سلیمانی از سراسر کشور خواهد بود

به گزارش خانه خشتی؛ احمد مرادی‌زاده  معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: بعد از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده معظم کل قوا عبارتها و عناوین مختلف و متعددی و البته پر معنا و مفهوم پیرامون شهید حاج قاسم سلیمانی به کار بردند که  یکی از عناوین که مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی عنوان کردند این بود که فرمودند به شهید حاج قاسم به چشم یک فرد نگاه نکنید بلکه به چشم یک مکتب و مدرسه درس‌آموز نگاه کنید.

این مقام مسئول افزود: این مکتب الزامات متعددی در خصوص شهید سلیمانی در  سبک زندگی، مدیریتی و سبک فرماندهی و سایر الزامات در حوزه رفتار و منش سردار سلیمانی تعریف کنیم.

معاون هماهنگ سپاه ثارالله افزود:  یکی از الزامات ساری و جاری مکتب سلیمانی اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی است که بلافاصله بعد از شهادت سردار اردوی راهیان مکتب شکل گرفت و از سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه و کشورهای حوزه مقاومت زائرین متعددی داشتیم و همچنان داریم.

وی تصریح کرد:  حضور زائر قطعا یک راهنما و یک راوی احتیاج دارد بنیاد شهید سلیمانی به همراه ستاد ترویج مکتب شهید سلیمانی و سازمان حفظ آثار و نشر ارزشها دفاع مقدس کرمان قدمهایی در راستای آموزش راویان مکتب شهید سلیمانی برداشته شد.

مرادی‌‌زاده گفت:  اولین دوره آموزش راویان مکتب با حضور ۱۳٠ نفر برگزار شد و دومین دوره به استعداد ۱۲٠٠ نفر در دو بازده زمانی چهار روزه برگزار شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:  از دهم مرداد تا بیستم مرداد ماه میزبان راویان مکتب شهید سلیمانی از سراسر کشور هستیم که در دو بخش محتوایی و میدانی شامل محتوای سبک زندگی و سبک مدیریتی و سبک فرماندهی این شهید بزرگوار در سه بخش گلزار شهدا، موزه دفاع مقدس و بیت‌الزهرا به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان