جذب ۱۵۰ بازیکن بومی به باشگاه مس رفسنجان با حذف تیم غیر بومی امید

  • شناسه خبر: 206165
جذب ۱۵۰ بازیکن بومی به باشگاه مس رفسنجان با حذف تیم غیر بومی امید

مدیر امور ورزش باشگاه مس رفسنجان از اضافه شدن حدود پنج تیم و ۱۵۰ بازیکن و کادر فنی به باشگاه مس رفسنجان با واگذاری امتیاز تیم امید مس رفسنجان خبرداد.

خانه » ورزشی » جذب ۱۵۰ بازیکن بومی به باشگاه مس رفسنجان با حذف تیم غیر بومی امید

به گزارش خانه خشتی؛ ابوالفضل برزگر مدیر امور ورزش باشگاه مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص واگذاری امتیاز تیم امید مس رفسنجان اظهار داشت: کاری که انجام شد کاری با کارشناسی قبلی بود، روزها و ماه ها روی این موضوع فکر و بررسی و در نهایت کار انجام شد.

وی ضمن بیان اینکه چندسالی است که اختلاف رده سنی تیم های جوانان و امید به یکسال رسیده است، افزود: به همین منظور بچه هایی که از رده جوانان به رده امید می روند تعدادشان به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد، یعنی از تیم جوانان فصل قبل فقط ۴ نفر بومی در رده سنی امید داریم که سه تا از این بازیکنان برای تیم بزرگسالان توسط اقای ساکت الهامی انتخاب شده اند.

برزگر با اشاره به اینکه ما دیگر بازیکن بومی در تیم امید نداشتیم، ابراز داشت: با این شرایط مجبور بودیم مثل سال قبل بین ۱۵ تا ۱۷ بازیکن غیر بومی جذب کنیم که حدود ۴ یا ۵ میلیارد تومان هزینه برای باشگاه داشت و هیچ خروجی هم نداشت. بازیکنان غیر بومی بعضاً حاشیه هایی هم در شهر برای ما بوجود می آوردند و کنترل این بازیکنان یک معزل بود.

برزگر با اشاره به اینکه این روندی که پیش آمد با شعارهایی که بعضی از دوستان قبل از نشستن بر مسند کار داشتند تفاوت داشت و با شعار بومی گرایی وارد شدند و اتفاقات دیگری افتاد، تصریح کرد: شاید اقتضای زمان ایجاب می‌کرد که این اتفاق بیفتد، ما دیدیم که این شرایط به نفع مردم و بچه های رفسنجان نیست، تعدادی از بازیکنان بومی بدون تیم مانده اند و حمایت نمی‌شوند از طرفی تصمیم گرفتیم امتیاز تیم امید را واگذار کنیم و در قبال آن چیزی حدود پنج تیم به مجموعه ما اضافه می شود. لیگ برتر استان یا لیگ سه و شاید در آینده هر دو تیم را داشته باشیم و این نویدی برای رفسنجانی هایی است که امید داشته باشند تا بتوانند در سن بزرگسالی هم در این تیم ها بازی کنند و خلأ زمانی که بعد از اتمام بازی در تیم امید با بازی در سطح اول کشور برایشان ایجاد میشد پر شود.

برزگر خاطرنشان کرد: همچنین تیم ۱۸ ساله های مس هم که در سال های قبل حذف شده بود نیز به جمع تیم‌های ما اضافه خواهد شد.

برزگر عنوان کرد: اوج یادگیری یک فوتبالیست از ۴ سال تا ۱۰_۱۱ سال است، در این دوره است که باید یکسری از مهارت های بنیادی بچه ها را قوی کنیم و اگر این مهارت ها قوی نشود در آینده فرد نخبه نخواهد شد و در موارد رفتاری و حرکتی هم مشکل خواهد داشت.

وی افزود: تیم های زیر ۱۲ سال ما تعطیل شده بودند، یکی از برنامه های دیگر ما این است که این تیم ها در رده های سنی زیر ۱۲ سال را فعال کنیم، فعلا نظرمان روی ۴ رده سنی در قالب دو یا سه تیم است امکانات و مربی خوب در اختیارشان قرار دهیم تا خلأ تیم های بالاتر را در آینده بتوانیم پر کنیم و مجبور نباشیم از بیرون بازیکن بیاوریم.

برزگر در پایان اظهار داشت: با فروش یک تیم کاملا غیربومی ما پنج تیم و چیزی حدود ۱۵۰ بازیکن بومی با کادر فنی را تحت پوشش خود قرار میدهیم، در صورتی که فروش این تیم هدف مالی برای باشگاه نداشت اما داشتن این تیم هزینه های سرسام آوری برای باشگاه بدون خروجی داشت و همچنیم دیگر نمی‌توانستیم ۱۵۰ نفر را به باشگاه اضافه کنیم، حال قضاوت این امر با مردم است که کدام مورد برای مردم و شهر رفسنجان خوب است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین پور

    به جای پرداختن به فوتبال ! از مشکلات اقتصادی و بیکاری و تورم خبر منتشر کنید . فوتبال دردی از مشکلات ملت بدبخت ایران دوا نمی کند . اینقدر روی فوتبال بودجه ها را هدر ندهید . مردم گرسنه و بدبخت شده اند .

    علیرضا

    چه راحت عدم شایستگی خودتون را توجیح میکنید. عدم تخصص در لایه مدیریتی باشگاه مس رفسنجان موج می‌زند و توان و تخصص لازم برای گرفتن بودجه را ندارند و فقط بهانه می‌آورند. اگر توان و تخصص داشتید تیم امید لیگ برتر ی را با چنگ و دندان حفظ می‌کردید و پایه ها را هم اضافه میکردید. باشگاه کرمان که اساسش غیر قانونی هست شانزده تیم لیگ برتر ی و یک دارد آنوقت رفسنجان که صاحب مس است غرق در مشکلات مالی و. بی لیاقتی مسولان باشگاه
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان