قرآن‌سوزی به‌مثابه یک سناریوی سیاسی قابل تفسیر

  • شناسه خبر: 205870
قرآن‌سوزی به‌مثابه یک سناریوی سیاسی قابل تفسیر

عظیم‌ترین و متقن‌ترین سرمایه و سند حقانیت شریعت اسلام، قرآن کریم است.

خانه » یادداشت » قرآن‌سوزی به‌مثابه یک سناریوی سیاسی قابل تفسیر

به گزارش خانه خشتی؛ عظیم­ترین و متقن­ترین سرمایه و سند حقانیت شریعت اسلام، قرآن کریم است. با خواندنِ اولین­بارِ آیات الهی از لسان نبی مکرم اسلام(ص) برای مردم زمانه خویش، حاکمان جور و ستم دریافتند که اگر دین اسلام بر پایه قرآن کریم شکل گیرد، بساط و حکمرانی مبتنی بر زر، زور و تزویر از میان می­رود، به همین دلیل از مردم می­خواستند در هنگام خواندن آیات قرآن توسط پیامبر(ص) گوش­های خود را بگیرند تا پیام خدا را نشنوند، یا جنجال نمایند و … . اما تاریخ به­خوبی نشان داد که آیات الهی سبب احداث و تأسیس یک تمدن جهانی گردید که تاکنون با وجود تمام مخالفت­های ازل تا ابد، این حاکمیت و پایه­های سترگ این کتاب مقدس است که اساس و بنای ظلم رژیم کودک‌کُش اسرائیل را به لرزه درآورده است.

رفتار اسلام­ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار قرآن کریم در کشور سوئد، سبب به آتش کشیده شدن جان مسلمانان عالم گردیده و نقطه تاریک دیگری را بر دامان مدعیان آزادی و حقوق بشر بر جای گذاشته است. امروزه در موقعیتی قرار داریم که در جهان با موج عظیمی از گرویدن به اسلام مواجه هستیم و طبق آمارهای خودشان (نه ما) قرآن کریم، پرفروش­ترین نسخه مکتوب در کشورهای غربی است. اما دشمنان به صورت وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی در آمده­اند. به یقین این جسارت بزرگ که در حقیقت چیزی نیست جز اعتراف به شکست در برابر منطق قرآن و رشادت­های جوانان مسلمان و ادامه حرکات شنیعی است که در سال­های اخیر و در سایه حمایت­های صهیونیزم جهانی (آمریکا و اسرائیل) صورت گرفته است.

اما سؤالی که برای هرکس مطرح می­شود این خواهد بود که اگر قرآن کتاب خاموش و بی­تاثیری است؛ چرا باید افرادی که ادعای تمدن، فرهنگ و پیشرفت را دارند، اجازه این را به خود می­دهند که بی­ادبانه و هتاکانه، این کتاب مقدس را آتش بزنند؟ بی­شک تمامی این اقدامات در یک سناریوی سیاسی قابل تفسیر است. آن سناریو این مطلب را می­رساند که امروزه عصرِ رویارویی فرهنگ، اندیشه و تمدن اسلامی با فرهنگ منحط غرب و صهیونیزم جهانی فرا رسیده است.

بنابراین کشورهای اسلامی باید به صورت هماهنگ و متحد با یکدیگر سناریوهای مشترکی را بر علیه سوئد اجرا نمایند. این اقدام باعث می­شود که نه­تنها سوئدی­ها از این کار و رفتارها عقب­نشینی نمایند؛ بلکه سایر کشورهایی که در معرض تحریکات صهیونیست­ها هستند، هزینه اهانت به کتاب مقدس مسلمانان را سنگین بدانند و در این بازی خطرناک قدم نگذارند.

در پایان از ملت مسلمان و دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و امت پیامبر اسلام(ص) در اقصی نقاط عالم انتظار داریم با این اقدام تأسف­بار برخورد قاطعانه نمایند.

یادداشت از: محمد کرمی‌نژاد

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان