کاپیتان لیگ برتری و راز نزدیک شدن به تور دروازه!

  • شناسه خبر: 205665
کاپیتان لیگ برتری و راز نزدیک شدن به تور دروازه!

کاپیتان مس رفسنجان ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ بیست و سوم قوی‌تر از گذشته ظاهر شود و نتایج خوبی بگیرد.

خانه » ورزشی » کاپیتان لیگ برتری و راز نزدیک شدن به تور دروازه!

به گزارش خانه خشتی؛ محسن آذرباد یکی از چهره‌های ویژه فوتبال ایران است؛ بازیکنی که به واسطه سال‌ها حضور در مس رفسنجان و درخشش در ترکیب این تیم توانسته نامش را مطرح کند و حالا امیدوار است روزهای بهتری را با این تیم در لیگ بیست و سوم سپری کند.

کاپیتان مس رفسنجان درباره شرایط تیمش در دوران پیش فصل به خبرنگار ما گفت: شرایط خوبی داریم. ما کارمان را زودتر از بسیاری از تیم‌های لیگ برتر شروع کردیم و در شرایطی دو اردوی خیلی خوب در سرچشمه و ارمنستان داشتیم که خیلی از تیم‌ها هنوز برنامه اردوی تدارکاتی‌شان مشخص نیست. با حضور نفرات جدید و بازیکنان دیگری که اضافه می‌شوند تیم خوبی داریم و انشاالله بتوانیم قوی‌تر از پارسال در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

آذرباد با اشاره به بازی‌های دوستانه‌ای که مس در ارمنستان انجام داد، بیان کرد: به نوعی بازی‌های بین‌المللی بود. با دو تیم ارمنی بازی کردیم که از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به ما داشتند. ما در بدنسازی هستیم و بدن‌هایمان هنوز به سطح بالا نرسیده، اما فکر می‌کنم با اینکه تمرینات تاکتیکی زیادی نکرده بودیم عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم خواسته‌های کادرفنی را تا حد زیادی اجرا کنیم. در ادامه باز هم بازی‌های دیگری خواهیم داشت تا به بهترین شکل آماده حضور در لیگ برتر شویم.

او درباره اینکه در هردو بازی دوستانه مس رفسنجان در ارمنستان گلزنی کرد، تاکید کرد: آقای الهامی برای من یک پست جدید را تعریف کرده و به همین خاطر به دروازه نزدیک‌تر شده‌ام و موقعیت‌های گلزنی به دست می‌آورم. همین مسئله هم سبب شد تا برای مس گل بزنم و امیدوارم در بازی‌های رسمی نیز این روند خوب برایم ادامه داشته باشد.

آذرباد درباره کار کردن با ساکت الهامی گفت: من چند سالی است که آقای الهامی را می‌شناسم. با هرکسی درباره او صحبت کنید، از نظر فنی به ایشان نمره خوبی می‌دهد. از نظر خودم آقاساکت یکی از فنی‌ترین مربیان ایران است و امیدوارم با توجه به شرایطی که داریم، ایده‌های ایشان در زمین به خوبی اجرا شود و بتوانیم با ارائه فوتبالی زیبا نتایج خوبی را در لیگ بیست و سوم به دست بیاوریم.

او با اشاره به نفرات اضافه شده به مس گفت: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده‌اند و قرار است چند بازیکن دیگر هم جذب شوند. بازیکنان جدید با توجه به نیاز باشگاه به استخدام تیم در می‌آیند و از نظر اخلاقی و فنی جزء بهترین‌ها هستند. خیلی می‌توانند به تیم ما در ادامه راه کمک کنند.

آذرباد پیش‌بینی‌اش از وضعیت مس در لیگ برتر را اینطور بیان کرد: تیم خیلی خوبی داریم اما باید باز هم تقویت شویم. به زودی با اضافه شدن نفرات دیگر شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و انشاالله قوی‌تر از پارسال لیگ را شروع کنیم و نتیجه بگیریم.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رحمتی زاده

    از مشکلات اقتصادی مردم و اختلاس و رانت خبر بزنید نه از فوتبال !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان