فعالیت ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت تأمین اجتماعی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 205647
فعالیت ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت تأمین اجتماعی در رفسنجان

رییس اداره تأمین اجتماعی رفسنجان گفت: در حال حاضر ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت اداره تأمین اجتماعی رفسنجان فعالیت می‌کنند.

خانه » اجتماعی » فعالیت ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت تأمین اجتماعی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حسن جاوید پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر از بیمه شده ها تحت پوشش بیمه حِرَف و مشاغل قرار می گیرند، اظهار کرد: استان کرمان ۳۰ هزار بیمه شده دارد که ۱۵ درصد آن ها متعلق به رفسنجان هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ هزار و ۳۰۰ کارگاه تحت نظارت اداره تأمین اجتماعی رفسنجان فعالیت می کنند، گفت: بدهی کارگاه ها به تأمین اجتماعی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال است که همین امر سرعت در ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی را کاهش می دهد.

جاوید در ادامه از بهره مندی نزدیک به ۳۰۰ نفر تحت عنوان بیمه بیکاری در شهرستان خبر داد و افزود: خوشبختانه شهرستان رفسنجان نسبت به سایر شهرستان های استان از آمار کمتری در این زمینه برخوردار است که نشانه توجه کارفرمایان به نیروی کار و وجود روحیه کار و اشتغال در شهروندان است.

رئیس اداره بیمه تأمین اجتماعی رفسنجان هم چنین از ارائه خدمات بیمه ای به سایر صنوف و مشاغل در شهرستان خبر داد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی ۵۷ خدمت غیرحضوری به مردم ارائه می دهد که حذف دفترچه بیمه و راه اندازی نرم افزار تأمین من برای سهولت دسترسی بیمه شدگان به تأمین اجتماعی از جمله آن هاست.

وی در ادامه هم چنین با قدردانی از معاونین و پرسنل اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان رفسنجان، از رضایتمندی ۹۴ درصدی مردم از خدمات تأمین اجتماعی در استان کرمان طبق نظرسنجی اعلام شده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی امور استان های سازمان، ابراز خرسندی کرد و افزود: سهم رفسنجان در این رضایت بخشی مؤثر و قابل توجه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمودی

    شرکت مس به جوانان رفسنجان خیانت نکند و سقف سن مجاز ثبت نام در آزمون مس را 40 سال بگذارد مثل شرکت نفت .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان