از طبخ ۱۰۰ هزار غذای گرم تا اجرای عملیات آبرسانی به ۶۳ روستا استان کرمان

  • شناسه خبر: 205458
از طبخ ۱۰۰ هزار غذای گرم تا اجرای عملیات آبرسانی به ۶۳ روستا استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان فعالیت‌های متعدد در نهضت خدمات مؤمنانه توسط سپاه کرمان را در دهه امامت و ولایت تشریح کرد.

خانه » اجتماعی » از طبخ ۱۰۰ هزار غذای گرم تا اجرای عملیات آبرسانی به ۶۳ روستا استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ سردار محمدعلی نظری صبح امروز در تشریح اقدامات انجام شده در نهضت خدمت مؤمنانه در دهه امامت و ولایت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و فرا رسیدن عید غدیرخم گفت: اقدامات مد نظر در نهضت خدمات مؤمنانه در بین افراد نیازمند استان است که از جمله آن‌ها می‌توان به طبخ و توزیع بیش از ۱۰۰ هزار غذای گرم توسط گروه‌های جهادی اشاره داشت که گفتنی است اقلام توسط خیرین تأمین و توسط گروه‌های جهادی، نیروهای بسیجی و ائمه جماعات در مناطق جامعه هدف توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: بنا به سن سپهبد شهید سلیمانی آبرسانی به ۶۳ روستا در هفت شهرستان استان را کلید زده‌ایم که تا دهه امامت و ولایت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و البته شاید برخی از روستاها زودتر از زمان عنوان شده به بهره‌برداری برسند و گفتنی است این کار با کمک خیرین و خارج از قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام انجام می‌شود.

وی با اشاره به این‌که کمک به ساخت و تکمیل مساجد بیش از ۱۳ شهرستان و ۲۱ گلزار شهدا شهرستان استان از دیگر اقدامات مد نظر است، تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی رایگان در برخی از مناطق محروم به همت گروه‌های جهادی و معاونت دفاع زیستی در حال انجام است.

سردار نظری اظهار کرد: در روز عید قربان بیش از ۳۰۰ رأس گوسفند و دام قربانی انجام داده‌ایم که تقسیم و توزیع گوشت توسط گروه‌های جهادی انجام شده است، توزیع بسته‌های معیشتی، فرهنگی، عفاف و حجاب و ورزشی توزیع شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: برخی از عملیات‌های عمرانی درون سپاه اعم از ساخت پایگاه‌های مقاومت، منازل مسکونی سازمانی، نهضت ملی مسکن کارکنان سپاه و کمک به ساخت ۱۷۱ منزل محرومین و غیره را نیز آغاز کرده‌ایم و گفتنی است که ارزش ریالی تمامی کارهای انجام شده به ارزش ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان