عامل  فقر و عقب ماندگی جهان اسلام فراموشی پیام غدیر است/ عزت و اقتداراسلام ناب محمدی در سایه ولایت

  • شناسه خبر: 205455
عامل  فقر و عقب ماندگی جهان اسلام فراموشی پیام غدیر است/ عزت و اقتداراسلام ناب محمدی در سایه ولایت

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: همه مشکلاتی که دنیای اسلام از آن رنج می برد به خاطر پی نبردن به رسالت غدیر و فراموشی پیام غدیر است.

خانه » آخرین اخبار » عامل  فقر و عقب ماندگی جهان اسلام فراموشی پیام غدیر است/ عزت و اقتداراسلام ناب محمدی در سایه ولایت

به گزارش خانه خشتی؛ رضا رنجبر کریمی در گفتگویی با موضوع عید غدیر و اهمیت این روز و ولایت، با تبریک این روز به همه مسلمانان اظهار کرد: عید غدیر عید بزرگ ولایت، عیدالله اکبر، عید اسلام سیاسی و حکومت ورزی اسلامی است و می توان گفت عید غدیر تجلی نبوت در امامت و ولایت است.

وی با بیان اینکه عید غدیر عید اکمال دین و ظهور ولایت است، افزود: اسلام عزیز با همه زیبایی هایش با همه اصول و فروعش اگر ولایت را با خود به همراه نداشته باشند، پوچ و ناقص است و حج، جهاد، روضه، نمازش سعادت آفرین و نجات بخش نخواهد بود و جزء فریب و نیرنگ نتیجه ای در برنخواهد داشت.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بیان کرد: ولایت اگر نباشد به جهود و گمراهی منتهی خواهد شد و همه مشکلاتی که دنیای اسلام با آن دست و پنجه نرم می کند و از آن رنج می برد به خاطر پی نبردن به رسالت غدیر و به فراموش سپردن پیام غدیر است.

وی عنوان کرد: ایده زهرآگین جدایی دین از سیاست و حکومت زاییده کنار زدن ولایت است و چه جنایات فراوانی که از این رهگذر متوجه جهان اسلام شده است و چه خیانت هایی که با این حربه متوجه کشورهای اسلامی شده است.

رنجبر کریمی تصریح کرد: ظهور و بروز تعصبات کور و تفکرات مسموم که در عصرجاهلیت وجود داشت و امروز از آن به عنوان جهالت مدرن یاد می کنیم حاصل فاصله گرفتن از پیام غدیر است. شقه شقه شدن یا فرقه فرقه شدن اسلام و مدینه النبی حاصل پشت کردن به غدیر و پیام انسان ساز آن است.

وی ادامه داد: امپراطوری بزرگ اسلامی و تضعیف کشورهای اسلامی و مستعمره شدن آنها و تحت سلطه قرار گرفتن کشورهای اسلامی حاصل فراموشی عمدی و یا سهوی غدیر است در یک کلام آنچه امروز از فقر، بیچارگی، عقب ماندگی و ظهوربروز فرقه های انحرافی ضاله ، وحشی و خونخوار مانند داعش و منافقین و … مشاهده می کنیم همه اینها به وسطه کفران غدیر و پشت کردن به نعمت بزرگی است که خداوند در روز عید غدیر به جامعه اسلامی ارائه کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: امروز اگر کشورهای اسلامی جهان اسلام خواستار بازیابی عزت جهانی خود و اسلام ناب محمدی هستند راهی جز تمکین دادن به پیام غدیر ندارند.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با قیام خود در بهمن سال ۵۷ و چهل و پنج سال همراهی با ولایت نشان داد که با تمسک به ریسمان محکمی که در غدیر خم آویخته شد و با وجود همه دشمنی ها و کینه توزی های انبوه شیاطین و دشمنان می توان عزت و اقتداراسلام ناب محمدی را در سایه سار ولایت به رخ جهانیان کشاند.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بیان کرد: دیروز اگر فرزندان این مرز و بوم زیر چکمه های جلادان صهیونیست و استکبار جهانی در این مملکت لگدمال می شدند؛ امروز به عزت  الهی به واسطه همراهی با نعمت بزرگ ولایت دشمن استعمار در پشت مرزهای خود زمین گیر شده است.

وی افزود: بی تردید شکرگزاری نعمت بزرگ ولایت با همراهی ولی فقیه زمان که سکان دار کشتی نجات اسلام ناب محمدی است، آینده ای درخشان تر و بهاری دل انگیزتر برای ایران اسلامی رقم زده می شود.

گفتگو از منیژه نوروزی

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اهمیت ولایت پیام غدیر رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان عید غدیر مصاحبه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان