افزایش ۱۲ درصدی تولید آند در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سه ماه نخست امسال

  • شناسه خبر: 205384
افزایش ۱۲ درصدی تولید آند در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سه ماه نخست امسال

مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از ثبت رکوردهای جدید در این امور در سال جاری خبر داد و گفت: میزان تولید آند در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۲ درصد افزایش داشته است.

خانه » اقتصادی » افزایش ۱۲ درصدی تولید آند در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در سه ماه نخست امسال

به گزارش خانه خشتی؛ مهدی معمارزاده با اشاره به عملکرد سه‌ماهه این امور اظهار کرد: خدا را شاکریم که در سال ۱۴۰۲ تاکنون، وضعیت تولیدات بسیار خوب بوده و یک رکورد بسیار خوب را در خرداد امسال به ثبت رساندیم که با کمک پرسنل پرتلاش امور ذوب و کمک سایر امورهای مرتبط به این مهم دست پیدا کردیم.

وی با بیان این‌که توانستیم در سه ماهه نخست امسال به تولید بسیار خوبی دست پیدا کنیم، افزود: در این مدت ۶۴ هزار و ۹۳۸ تن آند در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۷ هزار و ۶۴۵ تن بود رشد ۱۲ درصدی را ثبت کردیم.
وی ادامه داد: در خردادماه نیز با رشد ۹۰ تنی نسبت به خرداد ۱۴۰۰ به رکورد تولید ۲۳ هزار و ۱۱۶ تن دست پیدا کردیم که جا دارد برای این مهم  از کلیه امورهایی که در به ثبت رساندن این رکورد همکاری داشتند همچنین همکاری و همدلی پرسنل امور ذوب، قدردانی و تشکر کرده و این موفقیت را به تمام پرسنل خستگی‌ناپذیر شرکت مس، همکارانم در امور ذوب، معاونت محترم بهره‌برداری و مدیریت محترم مجتمع تبریک عرض کنم.
وی بیان کرد: ان‌شاءالله با تلاش شبانه‌روزی پرسنل و همکاران و استفاده بهینه از تجهیزات و ظرفیت‌های عظیم مجتمع مس سرچشمه این امر مهم را تداوم بخشیده و افزایش تولید همراه با بهره وری را به همراه داشته باشیم.
معمارزاده با ذکر این مطلب که برای رسیدن به رکورد و بالا رفتن تولید، علاوه بر اقدامات عملیاتی، افزایش درصد آماده به‌کاری تجهیزات نیز بسیار اهمیت دارد، عنوان کرد: با کمک همکاران واحد نگهداری و تعمیرات، واحد پایش تجهیزات و واحدهای جانبی به این مهم دست یافتیم. همچنین پایش مستمر فرآیند جهت انجام تولید مستمر، با کمک همکاران واحد متالورژی امور ذوب انجام شد..
مدیر امور ذوب مجتمع مس سرچشمه رفسنجان به افزایش راندمان بازیابی کنسانتره اشاره و خاطرنشان کرد: کار بسیار بزرگی انجام شد به‌نحوی‌که ما توانستیم راندمان را از ۸۸ درصد در سال گذشته به حدود ۹۱ درصد در سه ماهه نخست سال جاری افزایش دهیم که به همکاران خودم در امور ذوب بابت این موضوع تبریک عرض می‌کنم.
#مس_سرچشمه_رفسنجان
#مس_سرچشمه
#روایت_پیشرفت
#ایران_قوی
انتهای پیام/
برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • طلایی

    دهه شصتی ها رو اولویت جذب بگذارید اگه عادل هستید !
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان