دولت سیزدهم را صاد‌ق‌الوعد می‌دانیم / آب سالم و کافی نیاز ضروری مردم رفسنجان است

  • شناسه خبر: 205319
دولت سیزدهم را صاد‌ق‌الوعد می‌دانیم / آب سالم و کافی نیاز ضروری مردم رفسنجان است

امام جمعه رفسنجان گفت: ما دولت سیزدهم را صادق‌‌الوعد می‌دانیم لذا تامین آب سالم و کافی برای مردم رفسنجان وعده این دولت است که امید به اجابت داریم.

خانه » اجتماعی » دولت سیزدهم را صاد‌ق‌الوعد می‌دانیم / آب سالم و کافی نیاز ضروری مردم رفسنجان است

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان همراه بود اظهار کرد: سلامتی مردم رفسنجان به واسطه نبود آب سالم و کمبود آب در معرض خطر است، آب این منطقه از نظر کمی و کیفی در وضعیت خوبی قرار ندارد.

وی افزود: آب کم و آلوده است، چند برابر حد مجاز آرسنیک در آب است، از رئیس جمهور محترم می خواهیم به این وعده که جان مردم برای ما اهمیت دارد عمل نمایند و خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به طول ۱۶ کیلومتر از رفسنجان شروع شود تا آب زودتر به مردم برسد.

عسکری گفت: تصفیه‌خانه ای که در رفسنجان است دستوری بفرمایید هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد تا مردم از آب خوب و با کیفیت بهره‌مند شوند.

گفتنی است آیت‌الله رئیسی در سخنرانی خود در بین‌الصلاتین جمعه بیان داشت: بنا به درخواست امام جمعه، نماینده و مسئولان محترم شهرستان رفسنجان ، کار لوله‌گذاری ۱۶ کیلومتری فرعی به سمت رفسنجان از طرح انتقال آب خلیج فارس کارش از امروز آغاز میشود.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه کار جهادی و با سرعت انجام میگیرد فکر می‌کنم این بخش تا ماه‌های آینده انجام شود، مردم عزیز رفسنجان نگران نباشند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
آب رفسنجان صادق‌الوعد نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابوذر علی نسب

    سلام خواهشا صدای ما را به مسئولان اداره برق برسانید نزدیک به دوسال است روشنایی کوچه ما واقع درماهونک علامه مجلسی 11قطع میباشد هرچه حضوری و تلفنی مراجعه میکنیم ترتیب اثر داده نمیشه باتشکر
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان