تولید ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در سه‌ماهه نخست امسال در معدن مس سرچشمه

  • شناسه خبر: 205264
تولید ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در سه‌ماهه نخست امسال در معدن مس سرچشمه

در سه‌ماهه نخست امسال در معدن مس سرچشمه، ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله تولید شد.

خانه » اقتصادی » تولید ۳۲ میلیون تن سنگ سولفور، اکسید و باطله در سه‌ماهه نخست امسال در معدن مس سرچشمه

به گزارش خانه خشتی؛ مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: خداوند را شاکریم که در سه‌ماه نخست سال ۱۴۰۲ در سایه الطاف الهی و تدابیر مدیریت ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیریت و معاونت تولید مجتمع و امورهای پشتیبانی و پیمانکاران در سال مهار تورم و رشد تولید، موفق به ثبت رکورد جدید تولید سولفور، اکسید و باطله در معدن مس سرچشمه شدیم.

محمدسجاد جعفری در تشریح آمار عملکرد تولید سه‌ماهه نخست امسال و رکوردهای تولیدی و مقایسه آن با سه‌ماهه نخست ۱۴۰۱ اظهار کرد: در بهار امسال مجموعه سولفور ارسالی به کارخانجات فرآوری به میزان ۸میلیون و ۲۶۶هزار و ۷۹۵ تن با عیار ۶۱صدم بوده و نیز یک‌میلیون و ۲۶۹هزار و ۳۷۵ تن اکسید با عیار ۲۸۲هزارم از معدن مس سرچشمه ارسال شد.

وی در حوزه تولید باطله هم گفت: در این مدت به میزان ۲۲ میلیون و ۹۲۲هزار و ۱۷۰ تن باطله داشتیم و مجموع کل استخراج هم در این بازه زمانی ۳۲ میلیون و ۴۵۹هزار و ۳۴۰ تن بود که ۲۳.۴ درصد رشد بالاتر از برنامه پیش‌بینی تولید را شاهدیم.

جعفری بیان کرد: نسبت به مدت مشابه در سه‌ماهه سال قبل این تولیدات ۵۰درصد رشد داشته که از همه همکاران در همه ارکان مجموعه قدردانی می‌کنم.

مدیر امور معدن مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: درمجموع تولید سه‌ماهه جاری نسبت به برنامه پیش‌بینی تولید به میزان ۳۲ میلیون و ۴۵۹هزار و ۳۴۰ تن بود که با رشد ۲۳.۶ درصد روبه‌رو بوده‌ایم و این عملکرد نشانگر خودباوری، انسجام، یکپارچکی و استفاده از توانایی‌ها و بهره‌گیری از استانداردهای مدیریتی است.

‌#مس_سرچشمه_رفسنجان
#مس_سرچشمه
#ایران_قوی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا مهدوی

    مس سرچشمه باید سقف سنی آزمون های استخدامی اش رو مثل شرکت نفت 40 سال بگذارد ... وگرنه به جوانان رفسنجانی خیانت کرده است .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان