آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 205244
آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار شد

باحضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولین و هنرمندان رفسنجان، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان معرفی شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » آیین معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان برگزار شد

به گزارش خانه خشتی؛ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از مسئولین و هنرمندان شهرستان رفسنجان آئین معارفه رییس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

در این آیین سید محسن سجادی به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان معرفی و از علی ترک آبادی به عنوان سرپرست این اداره تقدیر به عمل آمد.

کارشناس موزه هنرهای معاصر تهران، مدیر روابط عمومی و کارشناس تجسمی فرهنگسرای نیاوران، کارشناس روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر مجتمع فرهنگی،هنری افصح هجری رفسنجان و مسئول امور هنری،سینمایی وسمعی بصری اداره ارشاد رفسنجان و معاون هنری شهرداری رفسنجان از جمله سوابق سجادی است.

سجادی سوابق متعددی در حوزه رسانه دارد و در خبرگزاری‌های ایرنا و مهر به‌عنوان عکاس و دبیر عکس فعالیت داشته است. وی هم‌چنین بیش‌ از ۱۴ سال عضو هیت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران بود و جوایز زیادی در حوزه عکس دریافت کرده است و کتاب عکس خانه حاج آقا علی و کتاب عکس امام هشتم از آثار این هنرمند می باشد.

خبر از: رضا ساجدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
سید محسن سجادی فرهنگ و ارشاد اسلامی معارفه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان