فرماندار رفسنجان:

جابجایی چاه دو روستای پرتنش آبی رفسنجان در حال اجراست

  • شناسه خبر: 205030
جابجایی چاه دو روستای پرتنش آبی رفسنجان در حال اجراست

فرماندار رفسنجان در بازدید از تاسیسات مجتمع حومه غربی شهرستان گفت: دو روستای عیش آباد و تاج آباد از توابع این شهر دارای افت فشار آب هستند که برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و حفر یک حلقه چاه دیگر در حال انجام است.

خانه » اخبار ویژه » جابجایی چاه دو روستای پرتنش آبی رفسنجان در حال اجراست

به گزارش خانه خشتی؛حسین رضایی در بازدیدی که به همراه چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان از تأسیسات مجتمع حومه غربی داشت رفع تنش آبی روستاهای حومه غربی و شرقی ( روستاهای اطراف شهر) را در دستور کار عنوان کرد.

وی افزود: حومه غربی شامل ۳۳ روستا از جمله لاهیجان، هرمزآباد، احمدآباد رضوی، تاج آباد، عیش آباد، قوام آباد، رضاآباد، عباس آباد آقاغفور و غیره است که دو روستای این حومه یعنی تاج آباد و عیش آباد با مشکل کمبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

رضایی بیان کرد: برای رفع این مشکل جابجایی یک حلقه چاه در این دو روستا با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در حال انجام است و مجوز حفر یک حلقه چاه آب آشامیدنی دیگر برای این دوروستا هم گرفته شده و در حال حفر است

وی خاطرنشان کرد: تاآخر خرداد ماه جاری آب این دو حلقه چاه به مدار بهره برداری وارد می شوند و مشکل این دو روستا حل می شود.

به گفته حسین چرخ انداز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان حومه غربی شهر رفسنجان دارای ۳۳ روستا و هفت حلقه چاه آب آشامیدنی است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان