نایب رییس شورای فرهنگ عمومی رفسنجان:

وضعیت فرهنگ عمومی شهرستان رضایت بخش است

  • شناسه خبر: 205024
وضعیت فرهنگ عمومی شهرستان رضایت بخش است

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه وضعیت فرهنگ عمومی شهرستان در ابعاد مختلف از جمله حجاب رضایت بخش است گفت: اما وجود آسیب هایی مانند حضور بیش از حد اتباع بیگانه، نبود پیست موتورسواری و غیره موجب بروز نگرانی هایی در شهروندان شده که باید سامان بخشی آن ها را در دستور کار قرار داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » وضعیت فرهنگ عمومی شهرستان رضایت بخش است

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در محل دفتر امام جمعه ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز امام وشهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: بحث ساماندهی حجاب در شهرستان در حال اجراست و این بحث حجاب برای ما مهم است چوندشمن اساس فرهنگ ایران اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی با اشاره به موضوع اتباع بیگانه افزود: این اتباع بیگانه در شهرستان معضلاتی را به وجود آوردند آن ها مرتکب انواع سرقت ها،قتل، اشغال شغل های مختلف و غیره می شوند و حضور فرزندان آن ها در مدارس در کنار بچه های ایرانی موجی از نارضایتی ها راایجاد کرده است.

رضایی تصریح کرد: در پیگیری ها به دنبال جداسازی دانش آموزان اتباع بیگانه از دانش آموزان ایرانی هستیم و امیدواریم این طرحدر سال آینده اجرا شود و مدارس اتباع بیگانه از مدارس دانش آموزان ایرانی جدا شوند.

وی ادامه داد: در خصوص موتورسواری هم باید برنامه ویژه ای را در نظر گرفت و اجرا کرد، اگر به موتورسواری به عنوان ورزش نگاهکنیم بسیاری از موارد برطرف می شود و می توان برای آن جایگاه پیست موتورسواری ایجاد کرد تا جوانان ما بتوانند تخلیه هیجانات خودرا در این محل انجام دهند .

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: نبود پیست موتورسواری باعث شده جوانان در تعطیلات در محلی از شهرستان به انجام موتورسواری بیانجامند که امکان دارد خطرات جبران ناپذیری برای جامعه و خانواده ها به وجود بیاورد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان