نجات پسر بازیگوش پس از ۹ ساعت سرگردانی در کوهستان

  • شناسه خبر: 205017
نجات پسر بازیگوش پس از ۹ ساعت سرگردانی در کوهستان

تلاش‌ها برای یافتن پسر ۸ساله‌ای که در کوهستان گم شده بود به یافتن او در فاصله ۱۲کیلومتری از خانه‌اش منجر شد و نشان داد او همه این مسافت را به‌تنهایی و با پای پیاده طی کرده است.

خانه » حوادث » نجات پسر بازیگوش پس از ۹ ساعت سرگردانی در کوهستان

به گزارش خانه‌خشتی، این پسر ۸ ساله که اهل روستای بنوی‌رفسنجان واقع در استان کرمان است پیش از ظهر روز شنبه ۱۳خردادماه امسال از خانه خارج شد و به مادرش گفت که به کوه می‌رود. او همیشه برای بازی از خانه بیرون می‌رفت اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که این بار او دچار حادثه شود. ساعتی از رفتن پسربچه گذشته بود و چون به خانه بازنگشت مادرش دلواپس شد و از همسایه‌ها کمک خواست. هیچ‌کس او را ندیده بود و معلوم نبود که کجا‌ست. از‌این‌رو ماجرا از طریق شماره۱۱۲ به هلال احمر گزارش و درخواست کمک شد.

شواهد نشان می‌داد پسربچه راهی کوه‌های بنو شده‌است. به‌این‌ترتیب علاوه بر ۳تیم هلال‌احمر شامل ۲تیم کوهستان و یک تیم آنست، نیروهای مردمی نیز جست‌وجو را آغاز کردند.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمان در این‌باره گفت: این حادثه ساعت ۱۱:۲۲ به هلال‌احمر گزارش شد. همکارانم ساعت ۱۲در محل حضور پیدا کردند و عملیات آغاز شد. هیچ سرنخ یا ردی از پسربچه وجود نداشت اما ما متوجه شدیم که او بیش‌فعال و بازیگوش است. به همین دلیل فرضیه‌های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم.

او در ادامه گفت:‌ همکارانم با کمک نیروهای مردمی محدوده وسیعی را براساس طرح عملیاتی منطقه که از قبل تعیین شد جست‌وجو کردند. این عملیات حدود ۹ساعت طول کشید تا اینکه یکی از گروه‌های جست‌وجو پسربچه را در فاصله ۱۲کیلومتری از خانه، در شرایطی که همچنان در حال راه رفتن و دور شدن از مقصد بود پیدا کردند.

فلاح درباره وضعیت پسر ۸ساله گفت: او در سلامت کامل بود و هیچ مشکلی نداشت. با توجه به اینکه منطقه کوهستانی و خنک بود او دچار گرسنگی و تشنگی نیز نشده و سرحال بود.امدادگران پس از ۹ساعت او را به خانه برگرداندند و به مادرش تحویل دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
نجات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کمالی

    خبر مهمتر ندارید واقعا ؟! این همه مشکلات اقتصادی هست چرا از مشکلات نمیگید ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان