حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان:

امام خمینی(ره) در قرن حاضر یک هنرمند بزرگ به شمار می رود

  • شناسه خبر: 20498
امام خمینی(ره) در قرن حاضر یک هنرمند بزرگ به شمار می رود

شب نثر خورشید جماران بمناسبت رحلت امام خمینی(ره) عصر امروز با حضور مسئولین، در سالن کنفرانس مجتمع افصح هجری شهرستان رفسنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم امام جمعه رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند امام خمینی(ره) یک حقیقت زنده است، اظهار […]

خانه » آخرین اخبار » امام خمینی(ره) در قرن حاضر یک هنرمند بزرگ به شمار می رود

شب نثر خورشید جماران بمناسبت رحلت امام خمینی(ره) عصر امروز با حضور مسئولین، در سالن کنفرانس مجتمع افصح هجری شهرستان رفسنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، در این مراسم امام جمعه رفسنجان ضمن گرامیداشت یاد و نام امام راحل(ره) و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند امام خمینی(ره) یک حقیقت زنده است، اظهار داشت: بزرگترین هنرمند خداوند است و این هنر به همه بندگان افاضه نشده است.

وی افزود: افرادی در جامعه حضور دارند که دارای ذوق هنری می باشند و امام از جمله کسانی بودند که در قرن حاضر یک هنرمند بزرگ به شمار می روند.

حجت الاسلام رمضانی پور خاطر نشان کرد: هنر امام خمینی(ره) را نمی توان با پیشینیان و حتی قرن ها بعد با دیگران مقایسه کرد؛ زیرا امام (ره) یک خلاق بزرگ محسوب می شد.

وی بزرگترین هنر امام خمینی(ره) را در این جهان و با پیشرفتی که دنیای غرب برای خود می داند، حفظ این انقلاب عنوان کرد و گفت: انسان در هر کاری باید خودش وارد میدان شود و کاری انجام دهد و به دیگری واگذار نکند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سالروز انتخاب امام خامنه ای(مد ظله العالی) در روز رحلت امام(ره) تصریح کرد: با وجود ایشان هیچ خطری نمی تواند مملکت ما را تهدید کند.

وی خاطر نشان کرد: در این ۲۴ سال کسی نتوانست امام (ره) را توصیف و حقیقت ایشان را بیان کند و اگر قرن ها هم بگذرد امام توصیف های جدیدی دارد که کسی نمی تواند به رشته تحریر درآورد.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: کسانی که حضور امام را خوب درک نکردند و ارزش نهفته در امام (ره) را با چشمان ظاهری ندیدند، امروزه با آگاهی و بصیرت ایشان را مشاهده و به نسل های بعد منتقل کنند.

فرمانده سپاه رفسنجان نیز شور ، شعور و حضور در انتخابات را مهم تلقی کرد و افزود: شما با نوشتن نثر برای امام راحل(ره) نشان دادید که با رأی دادن نیز در سرنوشت کشور اسلامی خود دخالت و فرد اصلح را انتخاب می کنید.

سرهنگ اباذری هر رأی را گلوله ای به سوی دشمن عنوان کرد و گفت: اگر فنون بصیرتی را بیاموزیم و در صحنه انتخابات احساس مسئولیت کنیم می توانیم دشمن را شکست دهیم.

در پایان هدایایی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت سپاه و بسیج هنرمندان رفسنجان به نثر نویسان اهدا شد.

تنظیم: م.ش

برچسب ها:
رفسنجان شب نثر پیر جماران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان