امام جمعه رفسنجان:

بهره‌برداری از تصفیه‌خانه در رفسنجان ضرورت دارد

  • شناسه خبر: 204932
بهره‌برداری از تصفیه‌خانه در رفسنجان ضرورت دارد

امام جمعه رفسنجان گفت: آب آشامیدنی آرسنیک بالایی دارد و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ضرورت دارد و مسئولان باید با جدیت دنبال نمایند.

خانه » آخرین اخبار » بهره‌برداری از تصفیه‌خانه در رفسنجان ضرورت دارد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان با گرامیداشت ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی ره و آغاز زعامت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اظهار کرد: با این انتخاب یک بار دیگر آیه غدیر در ایران تعبیر شد و بسیاری از منافقین و معاندین مأیوس شدند.

وی افزود: مقام معظم رهبری با افکار امام آشنا و تربیت شده‌ی مکتب امام است.

عسکری با برشمردن ویژگی‌های امام خمینی ره بیان کرد: انس با قرآن، اعلم نسبت به فقهای دوران خود، جامع در مسأله‌های علمی و تهذیب نفس از ویژگی‌های برجسته ایشان بود و برای همه ما راهبرد و درس است.

وی تصریح کرد: حضرت امام یک انسان خودساخته بود و بیش از ۴۰ سال دنیای استکبار در مقابل انقلاب اسلامی میراث امام راحل، ایستاد و در همه صحنه‌ها شکست خوردند.

خطیب جمعه رفسنجان به دستاوردهای دیپلماسی ایران اشاره کرد و گفت: همکاری دریایی بین چهار کشور ایران، عربستان، امارات و عمان یکی از آرزوهای ماست که دست اجانب از منطقه کوتاه شود و در حال شکل‌گیری است.

وی بیان کرد: مصر اظهار تمایل کرده و از سوی ایران پذیرفته شده و این به نفع کشورهای منطقه است.

عسکری با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق در فصل تابستان اظهار کرد: در الویت اول دولت تأمین برق مردم و شهرهاست اما صنعت هم مهم است، دولت در تلاش است تا برای همه برق تأمین شود.

وی افزود: ما آب و برق امامی نداریم، هرگز امام این جمله را نفرمودند بلکه سخنان امام تقطیع شده و نقل قول از فردی که اعدام شده است، این آب دزدی است و ضمان دارد و از طرفی مصرف زیاد آب و برق خلاف شرع و موجب ضمان است، خودمان را گول نزنیم.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: چهار حلقه چاه جدید در شهرستان حفر و لوله‌گذاری شده، با حمایت مس برق آن وصل می‌شود و وارد مدار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی آرسنیک بالایی دارد و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه ضرورت دارد و مسئولان باید با جدیت دنبال نمایند.
انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان