در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان چه گذشت؟

  • شناسه خبر: 204787
در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان چه گذشت؟

یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی رفسنجان عصر امروز با حضور رییس و اعضای شورا، شهردار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان چه گذشت؟

به گزارش خانه خشتی؛ سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان تشریح کرد: در این جلسه به مشکلات روستاهایی که به شهر وصل شده‌اند اما پرونده روستایی دارند پرداخته شد.

وی با بیان اینکه به اداره صمت پیشنهاد داده شده که بر قیمت‌ها نظارت بیشتری داشته باشند و قیمت مغازه‌ها با هم متفاوت نباشد؛ تصریح کرد: رئیس اداره صمت قول افزایش تعداد بازرس‌هارا دادند تا نظارت دقیق‌تری در این موضوع داشته باشند.

سید حسین رحیمی هماهنگی برای محلی جهت ایجاد نمایشگاه دائمی در شهر را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه عنوان کرد.

وی بیان کرد: با هماهنگی اداره صمت و اتاق اصناف جهت‌ رفاه حال همشهریان شهرکی برای مشاغل مزاحم از جمله کارهایی مثل درب‌سازی، جوشکاری و… که سر و صدا ایجاد می‌کنند و ممکن است همشهریان اذیت شوند تحت عنوان “شهرک تلاش” درنظر گرفته شده‌ است.

رحیمی با بیان اینکه مردم بتوانند به میوه و تره‌بار با قیمت مناسب دسترسی راحت‌تری داشته باشند؛ تصریح کرد: شهرداری برای ایجاد میادین میوه و تره‌بار در چهار نقطه از شهر اعلام آمادگی کرده است که با هماهنگی اداره صمت قرار است کارهای قانونی آن صورت گیرد.

خبر از: فاطمه محمدی

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان