فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 204783
دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب یک شهروند که از اعضای فامیل خود این فرد بود دستگیر شد.

خانه » اجتماعی » دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی در رفسنجان

به گزارش خانه‌خشتی به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ اکبر نجفی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک شهروند مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغی بالغ بر دو میلیارد ریال از حساب بانکی وی، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جرم در دستور کار ماموران پلیس فتا رفسنجان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه ماموران پس از بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی متهم دخیل در این کلاهبرداری شده و این فرد را پس از هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این متهم نسبت فامیلی با شاکی داشته و با جلب اعتماد وی به تلفن همراه و اطلاعات بانکی دسترسی و اقدام به برداشت مبالغی وجه نقد از حساب شاکی کرده است که این متهم پس از مواجهه با ادله پلیس به برداشت مبلغی بالغ بر دو میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: مراقب اطلاعات بانکی خود بوده و هنگام خرید و انجام هرگونه مبادله تجاری از در اختیار قرار دادن کارت بانکی و رمز عبور خود به دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
برداشت غیرمجاز نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان