به مناسبت دهه کرامت؛

همایش دوچرخه سواری از حرم تا حرم در رفسنجان

  • شناسه خبر: 204716
همایش دوچرخه سواری از حرم تا حرم در رفسنجان

به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و آزادسازی خرمشهر سوم خرداد، همایش دوچرخه سواری از محل آرامگاه شهید گمنام در شهر سرچشمه تا آرامگاه شهید گمنام روستای ناصریه رفسنجان برگزار شد.

خانه » اجتماعی » همایش دوچرخه سواری از حرم تا حرم در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ حسین رضایی فرماندار رفسنجان روز گذشته در حاشیه برگزاری این همایش، گفت: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین نوجوانان و جوانان و تبلیغ فرهنگ زیارت از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: ۲۵ ورزشکار علاقه‌مند به رشته دوچرخه سواری شرکت کننده در این همایش، مسیر ۷۰ کیلومتری آرامگاه شهید گمنام واقع در شهرک مس سرچشمه رفسنجان تا آرامگاه شهید گمنام در روستای ناصریه از توابع رفسنجان را رکاب زدند.

وی عنوان کرد: در پایان این همایش به دوچرخه سواران از سوی اداره تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هدایایی اعطا شد.

این همایش با حضور مهندس رضایی فرماندار، دکتر رحمانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه، دکتر دهقانی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولین و مردم روستای ناصریه برگزار شد.

این همایش به همت اداره تربیت بدنی کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، خادمیاران رضوی، بخشداری مرکزی و دهیاری روستای ناصریه انجام شد.پ

برچسب ها:
دوچرخه‌سواری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان