امام جمعه رفسنجان:

امنیت یک مطالبه جدی مردم از نظام است

  • شناسه خبر: 204583
امنیت یک مطالبه جدی مردم از نظام است

امام جمعه رفسنجان گفت: باید بطور مستمر با تمام ناهنجاری‌ها و سرقت‌ها مقابله کرد تا مردم در آرامش به زندگی ادامه دهند، امنیت یک مطالبه جدی مردم از نظام است.

خانه » سیاسی » امنیت یک مطالبه جدی مردم از نظام است

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام اصغر عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان اظهار کرد: مشارکت حداکثری، رقابت کاندیداهای مختلف، امنیت و سلامت انتخابات چهار هدف راهبردی برای انتخابات پیش‌روست که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

وی در ادامه به اقدامات گسترده فراجا در طرح ارتقای امنیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: این موفقیت‌ها خوب است و باید بطور مستمر با تمام ناهنجاری‌ها و سرقت‌ها مقابله کرد تا مردم در آرامش به زندگی ادامه دهند، امنیت یک مطالبه جدی مردم از نظام است.

عسکری بیان کرد: حج از ارکان دین است، ماندگاری آن یک عمر است اگر حج درستی انجام شود گذشته را اصلاح و عمر فرد را ارزشمند می‌کند.

وی تصریح کرد: کسی که توانایی رفتن به حج را داشته باشد اما از سرِ سهل‌انگاری به حج نرود مسلمان نمرده است از طرفی حج برکات سیاسی و اجتماعی فراوان دارد.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: هم‌گرایی و تعامل مسئولان اجرایی، نمایندگان مجلس و مسئولان قضایی در رفع مشکلات مردم مطالبه عمومی مردم است که رهبر انقلاب از آن یاد کردند.
انتهای خبر/

برچسب ها:
امنیت نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جانباز

    اشتغال دهه شصتی ها = امنیت وقتی نتونستید دهه شصتی ها رو درست مدیریت کنید خب امنیت مشکل پیدا میکنه . طبیعیه .

    azizi

    خب وقتی مردم به نون شب محتاج شده اند چجوری انتظار امنیت دارید ؟! وقتی هنوز جوانان دهه شصتی بیکار هستند و کاری براشون نمیکنید چجوری انتظار مشارکت حداکثری دارید ؟!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان