با ۵۰ میلیارد تومان مرمت بازار تاریخی رفسنجان تکمیل می‌شود

  • شناسه خبر: 204562
با ۵۰ میلیارد تومان مرمت بازار تاریخی رفسنجان تکمیل می‌شود

قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مرمت بازار تاریخی رفسنجان در حال انجام است اما تکمیل آن نیاز به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار دارد که قرار است شهرداری رفسنجان و اداره میراث فرهنگی استان کرمان طی تفاهم نامه ای این اعتبار را فراهم و تا پایان امسال این مرمت به اتمام برسد.

خانه » اجتماعی » با ۵۰ میلیارد تومان مرمت بازار تاریخی رفسنجان تکمیل می‌شود

به گزارش خانه خشتی؛ قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر یک روزه به این شهرستان به همراه فرماندار رفسنجان، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان، شهردار رفسنجان و مسئولین استانی و شهرستانی از روند مرمت و بازسازی بازار تاریخی رفسنجان بازدید به عمل آورد.

علی دارابی در این بازدید مرمت بازارهای تاریخی استان کرمان در دولت سیزدهم را از جمله بازار کرمان و سیرجان در دست اقدام عنوان و بیان کرد: بازار تاریخی رفسنجان هم با همت شهرداری، میراث فرهنگی در دست بازسازی است اما تکمیل آن نیاز به اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان است.

او افزود: نیمی از این اعتبار توسط شهرداری و نیمی توسط میراث فرهنگی استان کرمان فراهم خواهد شد تا پایان سال شاهد جشن اتمام مرمت این بازار باشیم.

دارابی خاطرنشان کرد: تسریع در بازسازی و استحکام سازی این بنای تاریخی مد نظر باشد، این آثار تاریخی هویت شهرستان ها به شمار می روند و از طرفی بازار تاریخی تأثیر زیادی در کسب و کارها و رونق اقتصادی شهرستان دارد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان هم در این بازدید اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مرمت و بازسازی این بازار را ۵۰ میلیارد تومان برشمرد و گفت: نیمی از این اعتبار توسط شهرداری تأمین می شود.

انتهای ‌پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ابراهیمی

    به این شهردار (کهنوجی) بگویید بیت المال را خجالت بکشد به هدر ندهد . مگه میدان خوشکل کردن چه تأثیری در زندگی مردمِ بدبخت دارد !! چرا پول بیت المال را صرف تجملات و ظواهر سازی میکند !!؟؟ مشکلات اساسی از بیکاری و گرانی تا آسفالت خراب کوچه ها و خیابان ها فراوان است . چرا بیت المال را به هدر میدهید ؟!! از عذاب قیامتتان نمی ترسید ؟؟!!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان