برگزاری اردوی جهادی در خنامان رفسنجان

  • شناسه خبر: 204447
برگزاری اردوی جهادی در خنامان رفسنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از برگزاری اردوی جهادی با همکاری کانون خادمیاران رضوی حضرت زهرا (س) در منطقه خنامان شهرستان رفسنجان خبر داد.

خانه » اسلاید شو » برگزاری اردوی جهادی در خنامان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی؛ مقامی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه و آغاز دهه کرامت بیان کرد: اردوی جهادی با هدف پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دام، طیور و آموزش و ترویج در خصوص بیماریهای مشترک بین انسان و دام در روستای خنامان و توابع آن برگزار شد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان افزود: در این اردوی جهادی ۸۰۰۰ مترمربع جایگاه دامداری و ۵۰۰۰ راس دام با هدف ، صیانت از سرمایه دامی و  جلوگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام به ویژه تب خونریزی دهنده کریمه-کنگو سمپاشی گردید.

وی در خصوص سایر اقدامات در این حرکت جهادی بیان کرد: ۵۰۰۰ قطعه طیور بومی برعلیه بیماری نیوکاسل، ۸۰ راس دام سنگین و ۶۰۰۰ راس دام سبک بر علیه بیماری تب برفکی ، ۷۰۰۰ راس دام سبک برعلیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، ۳۰۰۰ راس بره و بزغاله بر علیه بیماری تب مالت و ۵۰ قلاده سگ بر علیه بیماری هاری در این اردوی جهادی واکسینه گردند و همچنین ویزیت رایگان ۱۲۰ مورد دام و طیور در این طرح انجام شد.

وی درپایان یادآور شد: اردوهای جهادی به عنوان یکی از مهمترین رسالت‌های شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان است که هر ساله با هدف خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در مناسبت‌های مختلف سال برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان