حضور مقتدرانه تیم فوتبال «مس رفسنجان» در فصل آینده با نقش آفرینی سرمایه های فوتبالی رفسنجان باشد

  • شناسه خبر: 204442
حضور مقتدرانه تیم فوتبال «مس رفسنجان» در فصل آینده با نقش آفرینی سرمایه های فوتبالی رفسنجان باشد

نماینده رفسنجان و انار با تبریک قرارگرفتن تیم مس رفسنجان در جمع ۵ تیم برتر لیگ برتر گفت: در فصل آینده شاهد حضور سرمایه های فوتبالی شهرستان رفسنجان که خوشبختانه کم هم نیستند در تیم مس رفسنجان باشیم.

خانه » آخرین اخبار » حضور مقتدرانه تیم فوتبال «مس رفسنجان» در فصل آینده با نقش آفرینی سرمایه های فوتبالی رفسنجان باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام دکتر جلالی ضمن تبریک کسب جایگاه پنجمی تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر به مردم شریف رفسنجان، از همه کسانی که در این پیروزی بزرگ سهمی داشته اند، قدردانی کرد.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ابراز امیدواری کرد: در فصل آینده شاهد حضور سرمایه های فوتبالی شهرستان رفسنجان و انار که خوشبختانه کم هم نیستند در تیم مس رفسنجان باشیم.

وی شرط همیاری و پشتیبانی هرچه بیشتر مسؤولان شهرستان از تیم مس را حضور پررنگ سرمایه های فوتبالی بومی شهرستان رفسنجان دانست و افزود: باید تیمی را روانه فصل آینده لیگ برتر کنیم که حداقل نیمی از آن فرزندان رفسنجانی خودمان باشند.

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و مدیریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان تقاضا داریم هرچه سریع تر زیر ساخت های لازم در خصوص اسکان و حضور دائمی تیم مس را در شهر رفسنجان فراهم نمایند که این امر مهم علاوه بر جلوگیری ازصرف هزینه های سرسام آور تردد به تهران و بالعکس، اتلاف هزینه های فراوان و خطرات احتمالی، زمینه حضور قوی تر تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر خصوصا در بازی های خانگی را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کدخدایی

    آقای جلالی !! این همه بدبختی و مشکلات روی سر مردم تلنبار شده ! حالا شما دم از فوتبال و سرمایه گذاری در فوتبال میزنی !!! به داد مردم بدبخت برسید نه فوتبال !!!

    افسوس

    هزاران در هزار افسوس که نماینده دلش به تعداد اندکی فوبالیست بومی و جذب در تیم صنعت مس می سوزد، اما برای استیفای حق قانونی جمعیت کثیر دهه شصتی ها و افزایش سقف سنی آزمون مس طبق قوانین کشوری هیچ اقدامی نمی کند. از اعماق وجود متاسفیم

    هادی صالح زاده

    سرمایه گذاری برای فوتبال خوب است ،اما چرا برای توسعه خطوط ریلی و آب خلیج فارس، وجاده رفسنجان، داوران،احداث مسکن مهر بودجه نمی گذارند ،آقای نماینده ۴ سال گذشت وعده ها عملیاتی نشد ،
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان