امام جمعه رفسنجان:

نیروی جوان یکی از مولفه های قدرت هر کشور است/ همه برای حفظ و پایداری امنیت همکاری کنند

  • شناسه خبر: 204423
نیروی جوان یکی از مولفه های قدرت هر کشور است/ همه برای حفظ و پایداری امنیت همکاری کنند

امام جمعه رفسنجان گفت: در آموزه های دینی به جمعیت توجه جدی شده و یکی از مولفه های قدرت هر کشور جمعیت جوان آن است.

خانه » آخرین اخبار » نیروی جوان یکی از مولفه های قدرت هر کشور است/ همه برای حفظ و پایداری امنیت همکاری کنند

به گزارش خانه خشتی؛ حجت الاسلام اصغر عسکری در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی و با اشاره به روز ملی جمعیت، اظهار کرد: وحدت و همدلی و هم چنین کثرت جمعیت از نعمت های الهی است که خداوند در قرآن از آنها یاد می کند.

وی تصریح کرد: در آموزه های دینی به جمعیت توجه جدی شده و اقتدار کشور و یکی از مولفه های قدرت هر کشور جمعیت جوان آن است.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه در ایران ۱۷ سال امید به زندگی افزوده شده است، گفت: کمبود جمعیت مخصوصا کمبود جمعیت جوان در کلیه مسائل سیاسی، اقتصادی، علمی و… کشور تاثیرگذار است.

حجت الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: مسئله جوانی جمعیت به عنوان یک فرصت و پیری به عنوان یک تهدید است که باید نسبت به آن تاکید داشت.

وی با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، گفت: خداوند متعال در قرآن همه مبادی تعلیمی و تربیتی را به وصف کرامت ستوده است. همه دختران اعتقادات دینی خود را افزایش دهند و دام های دشمنان را تشخیص دهند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به ۳۱ اردیبهشت روز اهدای عضو، بیان کرد: علاوه بر اهدای عضو، اهدای پیکر برای انجام برخی آزمایش ها در حوزه علوم پزشکی برای دانشجویان می تواند انجام شود که این کار خیر است.

وی با تاکید بر شکست اسرائیل در جنگ پنج روزه محور مقاومت و جهاد اسلامی، خاطرنشان کرد: محور مقاومت نشان داد که اسرائیل در چه مرحله ای از ضعف پذیری است و پنج روز بیشتر دوام نیاورد آن هم با گروه جهاد اسلامی درگیر و با پادرمیانی مصر آتش بست اعلام شد ؛در حقیقت اسرائیل هم در جبهه داخلی و هم خارجی شکست خورد.

امام جمعه رفسنجان با تشکر از از نیروی انتظامی در جهت تلاش  برای دستگیری سارقین و مالخرها، گفت: همه باید برای حفظ امنیت همکاری کنیم تا امنیت ماندگار باشد. مالخرهایی که از دزدها اموال زیر قیمت می خرند، شریک دزد و در جرم آنها شریک هستند.

شایان ذکر است، دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در استان با رشد ۱۰۰ درصدی به عنوان دستگاه برتر در تحقق شعار سال شناخته شد، که امروز در مصلی از دکتر رنجبر کریمی ریاست دانشگاه،  پرفسور شعبان الهی استاد نمونه و برتر کشور و دکتر مهدی دهقانی سلطانی دانشمند پر استناد کشور در حوزه علوم انسانی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

 

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان حجت الاسلام عسکری خطبه های نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • پناهیان

    اگه دنبال امنیت و تولید نسل هستید بگذارید نسل دهه شصتی ها در آزمون مس حق ثبت نام داشته باشد ! سقف سن آزمون را مثل سازمان استخدام کشوری 40 سال قرار دهید تا اینها بتوانند زندگی کنند !!
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان