در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2023 بیان شد؛

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان درمورد احیای بناهای تاریخی می‌تواند تاثیرگذار باشد

  • شناسه خبر: 204406
منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان درمورد احیای بناهای تاریخی می‌تواند تاثیرگذار باشد

مدیرعامل و‌ رییس هیأت مدیره صندوق صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی گفت: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذار درمورد احیای بناهای تاریخی فعالیت داشته باشد.

خانه » اقتصادی » منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان درمورد احیای بناهای تاریخی می‌تواند تاثیرگذار باشد

به گزارش خانه خشتی؛ روح‌ الله بهرامشاهی مدیرعامل این منطقه پس از بازدید از نمایشگاه، با شهاب طلایی‌ مدیرعامل و‌ رییس هیأت مدیره صندوق صنایع دستی، فرش دستباف، احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی دیدار کرد.

شهاب طلایی‌ ضمن اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری رفسنجان آمادگی این صندوق را نسبت به ارائه تسهیلات و سایر حمایت‌های قانونی از مرمت و احیاء بناهای تاریخی که از طرف اداره کل میراث فرهنگی استان معرفی شود؛ اعلام کرد.

در ادامه این جلسه وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذار درمورد احیای بناهای تاریخی فعالیت داشته باشد  از منافع آن همچون خدمات اقامتی ویژه میهمانان منطقه ویژه و … بهره‌مند شود.

دیدار با مهدی شایسته معاون طرح، برنامه و بودجه شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه بازدید مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ صورت گرفت.

در این دیدار که نمایندگانی از مرکز نوآوری شهید ستاری و هلدینگ طوبی نیز حضور داشتند مقرر شد در زمینه تولید صنایع پایین دست مس که بازار مصرف مناسبی دارند، همکاری های مشترکی آغاز شود.

در ادامه این بازدید، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با اردلان علی‌شاهی نماینده مجموعه کانی بوم و نمایندگانی از مرکز نوآوری شهید ستاری دیدار داشت که ضمن معرفی ظرفیت ها، مقرر گردید در موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری ماشین آلات معدنی و صنایع پایین دست و حمایت از تیم‌های فناور مربوطه، همکاری سه جانبه‌ای شکل گیرد.

در ادامه این دیدار به دعوت نماینده مجموعه کانی بوم، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از فضای اشتراکی پارک فناوری پردیس بازدید کرد و درمورد ایجاد چنین فضایی در منطقه ویژه رفسنجان مذاکراتی صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان