راه اندازی بزرگترین کارگاه تولید پوشاک توسط صندوق قرض الحسنه مردم‌یار در رفسنجان

  • شناسه خبر: 204359
راه اندازی بزرگترین کارگاه تولید پوشاک توسط صندوق قرض الحسنه مردم‌یار در رفسنجان

مسئول صندوق قرض الحسنه مردم یار امام حسن مجتبی (ع) روستای عیش‌آباد رفسنجان از راه اندازی بزرگترین کارگاه تولید پوشاک در این صندوق با حمایت اعضا خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » راه اندازی بزرگترین کارگاه تولید پوشاک توسط صندوق قرض الحسنه مردم‌یار در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی، علی مرادی زاده مسئول صندوق قرض الحسنه مردم یار امام حسن مجتبی (ع) روستای عیش آباد در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: صندوق قرض‌الحسنه امام حسن مجتبی (ع) از سال ۹۸ با حمایت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رفسنجان با تعداد ۹۰عضو شروع به کار کرد.
وی افزود: بعد از گذشته سه سال و نیم، قریب ۸۸۰ نفر عضو این صندوق هستند.
مرادی زاده بیان کرد: مهمترین فعالیت صندوق ارائه وام های با کارمزد دو درصد بدون چک و ضامن است ضمن اینکه تاکنون در این سال‌ها ۶۰۰ مورد وام از یک میلیون تا ۲۰ میلیون تومان وام‌های کارگشایی و اشتغالزایی به اعضای این صندوق پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: بیشترین اشتغالزایی‌ها در زمینه دامپروری، خیاطی و شیرینی‌پزی بوده که از مردم حمایت شده است.

مسئول صندوق قرض الحسنه مردم یار امام حسن مجتبی (ع) گفت: برای ارائه خدمات و کمک به اعضا، تعاونی صندوق در سال ۱۴۰۰ تشکیل شده است.
وی بیان کرد: این تعاونی در بسته بندی و عرضه محصولات غذایی ارائه خدمات می دهد، در این مدتی که تعاونی راه اندازی شده است توانستیم کالاهای اساسی زیادی از جمله ۳۰۰ تن برنج، ۳۸ تن حبوبات و ۲۵ تن قند و شکر و ۱۰ تن روغن و سایر اقلام با قیمت مناسب بین اعضا توزیع شود.
مرادی زاده تاکید کرد: بنا داریم یکی از بزرگترین کارگاه های تولید پوشاک در آینده ای نزدیک با کمک اعضای صندوق و سهامداران راه‌اندازی کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از اشتغال و کارگاه های تولیدی کوچک، ما نیازمند حمایت از این فعالیت هایمان را داریم.
وی خاطر نشان کرد: طی دوسال گذشته ۳۳ درصد سود به حساب سهامداران واریز شده است.
مرادی زاده در پایان بیان کرد: از همراهی همه اعضا و سهامداران که سرمایه‌ی اصلی صندوق هستند و هم چنین حمایت بسیج سازندگی و بانک کارآفرین تشکر می کنم.

 

برچسب ها:
رفسنجان صندوق قرض الحسنه مردم یار امام حسن مجتبی (ع)
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان