امام جمعه رفسنجان؛

شرایط سنی آزمون مس با شرایط کشوری همخوانی داشته باشد

  • شناسه خبر: 204350
شرایط سنی آزمون مس با شرایط کشوری همخوانی داشته باشد

حجت‌الاسلام عسکری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با اشاره‌ به سالروز لغو لایحه کاپیتلاسیون اظهار کرد: کاپیتلاسیون حق قضاوت و داوری کشور تحت اشغال را به کشور اشغال‌گر می‌دهد، با درایت امام راحل در این قضیه ثابت کردیم که ما هرگز مستعمره آمریکا نبوده، نیستیم و نخواهیم بود.

خانه » آخرین اخبار » شرایط سنی آزمون مس با شرایط کشوری همخوانی داشته باشد

به گزارش خانه خشتی؛ حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به شهادت سه فرمانده جهاد اسلامی به همراه خانواده توسط رژیم صهیونیستی بیان کرد: با انتقام گرفتن خون این شهدای گرانقدر اکنون در شعار ۸۰کیلومتری زندگی برای اسرائیلی ها سخت شده است.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه بیان کرد: با گران شدن کود شیمیایی در شهرستان در صحبت با استاندار قول پیگیری داده شده و از هفته آینده قیمت به همان قبل برمی‌گردد.
وی افزود: خاموشی موتور پمپ چاه‌های کشاورزی هفته‌ای شش ساعت در شهرستان صورت میگیرد تا به کشاورزان آسیب کمتری وارد شود.

عسکری به اجرای طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در شهرستان توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: تامین آب شرب با خط انتقال به طول ۵۷ کیلومتر، تکمیل سه مخزن آب، اصلاح خطوط توزیع آب در ۶۱ روستا و حفر دو حلقه چاه آب آشامیدنی و دیگر اقدامات موثر تاکنون صورت گرفته است.

وی در ادامه از مدیریت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خواستار تحقق وعده‌های داده شده از جمله ساخت دو باب مدرسه، ایجاد شغل و افزایش تولید مس شد و گفت: در جذب و گزینش پارسال آزمونی برگزار نشد و امسال ضرورت دارد اقدام شود.

وی بیان کرد: شرایط سنی با شرایط کشوری همخوانی داشته باشد تا عده‌ای افراد تحصیل کرده محروم نشوند، بنا را بر جذب حداکثری قرار دهند.
عسکری گفت: در جذب هم بومی گزینی مساله اصلی باشد، در صورتی نیروی کار لازم در شهرستان وجود دارد حتما لحاظ شود.
انتهای خبر/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • mehdi

    اگه سن 40 نشه قیامت میشه .

    بهزاد

    حالا شد حرف حساب

    بهرامی

    خب چرا جلوی رفتار سلیقه ای شرکت مس برای تعیین سقف سنی آزمون را نمی گیرید ؟ مگه شما مسئول نیستید ؟!! سازمان استخدام کشوری نیازسنجی کرده و سقف سنی را 40 سال گذاشته پس شرکت مس باید رعایت کند .

    علیرضا

    ما همه آماده آزمون هستیم اگه بگذارند ثبت نام کنیم و سن را بالا بیاورند . وگرنه آشی برای محققی بپزیم که کیف کند . سن باید 40 بشه چون کشوری همینه .

    منصوری

    اگه شرکت مس اینبار سن را پایین بیاوره و نگذاره در آزمون مس ثبت نام کنم ! خودم میروم تهران دفتر شرکت مس را پلمب میکنم تا دیگه ناز نیاره و شرط سنی را 40 سال بگذاره .

    1111

    آزمون 98 قبول شدم و مصاحبه ردم کردند و دیگه نگذاشتند 1400 ثبت نام کنم چون سقف سنی را پایین آوردند !!! مدیر جدید آمده باید اول دهه شصتی های رفسنجان رو جذب کار بکنه و سقف سن را هم 40 سال بگذارد...

    پرتو

    وقتی شرکت نفت این قانون را رعایت کرده شرکت مس چرا سن را 40 سال نمیگذارد ؟؟!!

    سالاری

    شرکت مس داره سلیقه ای سن تعیین میکنه ! وقتی محرم احمدیان بود بهانه در آورد و سقف سن را پایین آورد و خیانت کرد به ما . دیگه نمیذاریم شرکت مس بهانه بگیره این بار باید شرکت مس سن را کشوری بگذاره و برای همه مقاطع دیپلم تا لیسانس سن باید 40 سال بشه مثل سازمان استخدام کشوری .

    حسام

    شرکت نفت سقف سنی آزمون را 40 سال قرار داده . پس شرکت مس بهانه در نیاره !

    محمدرضا

    این شد حرف حساب . شرط سنی کشوری الان شده 40 سال . مس هم باید 40 بشه .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان