فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد:

آب‌رسانی به ۳۰ روستا شهرستان بم به همت بسیج سازندگی استان کرمان

  • شناسه خبر: 204321
آب‌رسانی به ۳۰ روستا شهرستان بم به همت بسیج سازندگی استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز آب‌رسانی به ۳۰ روستا را انجام می‌دهیم که در این پروژه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده از نعمت آب برخوردار می‌شوند.

خانه » اسلاید شو » آب‌رسانی به ۳۰ روستا شهرستان بم به همت بسیج سازندگی استان کرمان

به گزارش خانه خشتی؛ سردار محمدعلی نظری ظهر امروز در آئین افتتاح طرح‌های سازندگی و آب‌رسانی در مناطق کمتر توسعه یافته بم با گرامی‌داشت هفته بسیج سازندگی گفت: در سال ۱۳۷۹ بنا به دستور آیت‌الله خامنه‌ای، ۱۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز بسیج سازندگی نام‌گذاری شد و امروز این نهاد به کمک تمامی دستگاه‌ها به درختی تنومند به منظور کمک به محرومیت‌زدایی در حال انجام کار و خدمات‌رسانی هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز در شهرستان بم با همراهی امام جمعه و مسئولان مختلف شهرستان در نقاط مختلف این منطقه، پروژه‌های بسیاری را افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسانیم تا مردم مناطق روستایی از این نعمات متنعم شوند.

وی با اشاره به مشکل تنش آبی در سطح استان کرمان ابراز کرد: این مسئله در شهرستان‌های مختلف، به‌ویژه در شهرستان بم وجود دارد؛ روستاهایی در منطقه بودند که یا آب موجود معیوب بود و یا آب نداشتند؛ بنابراین به کمک جهادگران بسیجی و دستگاه‌های مختلف آب‌رسانی به این روستاها انجام شد.

سردار نظری اظهار کرد: امروز آب‌رسانی به ۳۰ روستا را انجام می‌دهیم که در این پروژه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ خانواده و بیش از ۲۱ هزار نفر از نعمت آب برخوردار می‌شوند؛ همچنین پروژه‌های عمرانی دیگر همچون سوله ۹دی هزار متری در شهرستان بم بهره‌برداری می‌‌شود تا برای برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی در اختیار جوانان منطقه قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: افتتاح مرکز مشاوره از دیگر پروژه‌های مورد بهره‌برداری امروز است که این مرکز در زمینه‌های مختلف بهداشت روان، تحصیل و علمی مشاوره خواهد داد.

وی گفت: توزیع دو هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و محرومین از دیگر اقداماتی است که امروز انجام می‌شود همچنین افتتاح ۹۶ واحد حمام و سرویس بهداشتی در محیط‌های روستایی، عشایری و صعب‌العبور از دیگر پروژه‌ها است.

سردار نظری ادامه داد: افتتاح هشت پایگاه مقاومت برای برقراری امنیت روستاها و شهرستان بم انجام خواهد شد تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت امنیت را توسط خود مردم در منطقه برقرار کنیم و البته عمده فعالیت تشکیل این پایگاه‌های مقاومت، تشکیل گروه‌های جهادی بسیجی است تا بتوانند در زمینه خدمات‌رسانی کمک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این‌که این پروژه‌ها با کمک خَیر حاج اکبر ابراهیمی به نام شهید علی ابراهیمی در قرارگاه مرد میدان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: منطقه باختک که در آن قرار داریم، به دلیل صعب‌العبور بودن این قابلیت را نداشت تا دستگاه‌های مهندسی در این منطقه فعالیت کنند؛ لذا عمده کار توسط دست و به همت بسیجیان انجام شده است که آن‌ها خودشان لوله‌ها را از مسیرهای صعب‌العبور  انتقال داده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان